28/11/2011

3Ari Kesaorangan Di Umah Sangat Membusankan...T_T...

Assalamualaikum korang...


Hai, apa kabar?? Tengah wat pe tu?? bzy eyh... Aku busan.. sangat-sangat busan. Yela, mana tak busan kan, 3ari cuti ni aku dok umah jak. Teda pi mana-mana pun. Bukan aku takmo jalan, tapi teda kawan mo diajak bejalan. Hosmetku, kak aini dah balik kampung ari jumat lepas. Tinggal la aku kesaorangan di umah. Kemaren mo jalan tapi disebabkan senggugut menyerang terpaksa cancel. Semalam pun mo kuar tapi ujan lebat takmo benti pun tak jadik jugak mo jalan.


 3ari di umah ni aku abiskan dengan mengemas-ngemas umah jela.. Kemas bilik tido,sapu-sapu sampah,buang sampah.. huhu.. Pagi semalam aku buat mi goreng. Pagi tadi pun aku buat mi goreng jugak.. Huahuahua... mana badan tak naek 10kg kalu camni... Adooohhhhaaaaiiiiii.....-.-
Aku buat cincai je.. Salu kak aini ada dia rajen masak-masak ni suma. Aku kureng sikit.... heheee... Arini cuti esok baru keja lagik.. Betol-betol taktau mo wat apa ni.. huhu...


Aku online pesbuk tadi pun internet slow gilak. Aku hangen. Sangat tak suka. Mo aplod gambar pun payah sangat. Mo tengok tv pn bukan ada sangat rancangan yang best-best. Last-last tadi layan movie kat laptop jugakla.. Tengok cita 'Nasi Lemak 2.0'. Korang dah tengok cita tu?? Aku pelik sikit, nape tajuk cita tu 'Nasi Lemak 2.0'??? Nape mesti ada 2.0?? nape bukan 3.0 ke, 4.0 ke...huhu... Incek pengarah filem, silekan jawab ye kemusykilan saya tu..hihi...^_^


Cite tu dah lama kuar sebenarnya kan.. Aku je yang lambat ketinggalan di belakang.. huhuu.. Bagi aku, cita tu ada makna tersurat dan tersirat dia yang tersendiri la. Aku paham jugak la sikit-sikit cita tu. Lawak kelakar pun iya jugak. Gelak sorang-sorang jela aku tadi tapi takde la gelak sampai tak hengat doneya kauuuuuu.... hehe.. Malas mo cita lebih-lebih pasal cita tu. Kalu tak tengok lagi pi la tengok walaupun dah lambat ketinggalan macam aku ni.. hehe...


Alaaaaaa....., lambat-lambat pun, janji dah tengok jugak kan...huhu... daripada langsung tak tengok, lagik parah..huu..














Ok, tima kaseh sudi baca!! Sayang korang!! ^_^







4 comments:

  1. done follow awak jgk syg! :)

    ReplyDelete
  2. owh habis tinggal sorang2 je ke kat uma tu ? alahai mmg bosan la.. huhu..takpe 3 ari tu dah berlalu kan skrg jgn busan2 ye ...

    eh eh cci tak tengok lagi la cite nasik lemak 2.0 tu hee mcm tak nak tgok je huu

    ReplyDelete
  3. @Izaajohari~ tima kaseh jgk syg!!!Awk ni kwn kak aby ngn ita kan???hehe...

    @Nazirah~ yup, mmg sgt2 busan...hehe..Nape x tgk lg??? ce tgk...hehe...

    ReplyDelete
  4. dah tengok cerita tuh. tapi lambat jugak. tunggu donlod. keh keh :P

    ReplyDelete

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......