25/11/2011

Broadband bengong buat hal!!!!Aku geraaaaaammmmm!!!!

Assalamualaikum korang...


Hai suma, sihat ke??? Aku arini dah ok2 sikit dari selsema yang menyerang aritu. Oh iya, suda bekpes?? Makan ape?? Aku tadi dah makan nasi goreng, lauk telur dadar. Tu bukan lagik sarapan pagi taty ooiii, tu namanya dah makan malam tu.. Huahuahuahua!!!! Pepagi lagik dah makan berat kemaen kan, tak eran la badan jadik tembam bertubi-tubi..


Ok, stop!! Cukupla pasal makan tadi ye. Ni aku nak cite pasal bodben ku yang agak kebengongan tu. Tapi sebelom tu aku nak tanya korang guna bodben ape?? Celcom?? Maxis?? Digi?? Ke ade bodben-bodben len yang korang guna selain yang aku sebut tu?? Aku gune bodben maxis. Tapi aku fedap gilak-gilak tau!! Semalam dah gaji kan, aku pi la bayar bil bodben tu yang dah lama tertangguh bayaran berbulan-bulan. Tapi orang tu cakap aku dah terminate, tapi aku tak penah nak terminate pun. Pastu dia cakap kalu nak bukak balik kena bayar dulu pastu amik pakej len pulak la. Aku pun pelik. Tapi takpe ah, aku buat jela macam yang dia suh. So aku bayar abis bil yang tertangguh tu, RM170. Dahtu dia kasi aku plan baru yang 3.5GB tula. Bayar bulan-bulan kang RM70.


Nak dijadikan citela kan, malam tadi tu setelah sekian lama aku tak penah online gara-gara tak bayar bil, aku pun online la guna bodben plan baru yang 3.5gb tu. Tapi yang buat aku hangen tahap cipan sebab bodben tu lembab sesangat sampai aku jadik fedap tau!!! Geram sangat!! Patutnya kalu dah amik plan yang baru camtu, haruslah ada peningkatan kan. Tapi suma pun hampeh. Geram!!


Rasa macam nak tukar je bodben yang len. Sebelum ni aku guna bodben tu ok2 aja. Walopun cuma 1.5gb tapi sangat kena di atiku. Tak penah ada yang tak berkenan pun tauuuu... Tapi takpe, nanti aku nak try lagik. Kalu tak ok kang tau la nak buat apa!!


















Ok, tima kaseh sudi baca!! Sayang korang!! ^_^






No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...