Selamat Hari Raya Aidil Adha. ^_^

Assalamualaikum korang...




Hai suma.. Selamat petang.. Aku masih kat opis ni, jadi sempat la nak apdet kejap ye.. Bukan ape, aku nak wish kat suma orang selamat ari raya ni.. hehe..^_^

Ok la, dengan ini, saya, Hartaty Binti Hasbi, ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Qurban/Aidil Adha/Haji kepada ahli keluarga tersayang yang berada nun jauh di Miri, Sarawak (aku kan anak perantauan weeeiii...), ahli keluarga jugak yang berada di Kota Kinabalu, Sabah(aku kan lahir kat sini,memang asal sini jugak laa..), dan jugak semua umat muslimin dan muslimat.  Ok, sekian terima kasih. ^_^

Sedih ooowwww... Taun ni aku tak balik Miri. Sebab aku sambut raya kat sini je pung.. Tapi aku balik Klang, umah nenek sedaraku. Takmo la aku beraya sorang-sorang wei, harubiru jadiknya karang. Taun 1st aku kat Keyel ni dulu aku balik jugak tym raya aji ni. Taun lepas pulak, 2nd year aku kat sini aku tak balik la sebab tym tu Incek Sayangku ada kat sini lagi masa tu. Ehem!!! uhuk..uhuk..uhuk..(dandan tu nak batuk kaaaaaannnn.....) Hahahahahaaahh.... Kebetulan la raya aji taun lepas jatuh pada ari yang sama dengan befdaynya, jadi kitorang juz jalan-jalan jela pung.. Taktau nak celebrate camne kan.. hehe.. Kenangan tu weeeiiiii.... aduuuhhh..... -.-

Tapi taun ni betul-betul rasa tragis giler... Ok la, dah,dah,daaaaahhh.... Takmo la ingat kembali kenangan masa lalu.. kang meleleh airmataku..huwaaaaaaaa....-.-

Ok la, sekali lagik, selamat ari raya ye sumanya.. Berhati-hati di jalan raya(buat yg blk bwk kete), semoga selamat dalam perjalanan pergi dan balik.. InsyaAllah..^_^ . Yang balik kampung naek belon pulak, semoga selamat jugak yah.. Buat aku pulak, yang akan balik Klang malam ni,InsyaAllah.. Semoga jugak sentiasa selamat sumanya. Amin... *_^

Ya Allah Ya Tuhanku,
Lindungilah kami daripada segala keburukan dan kejahatan..
Lindungilah kami daripada segala malapetaka bencana alamMu..
Lindungilah kami daripada segala musibah..
Selamatkanlah perjalanan kami ketika pergi dan balik..
Amin..









Ok, tima kaseh sudi baca!!! Sayang korang!!! ^_^

Comments

  1. Selamat hari raya Aidiladha! Kita dah 7 tahun dah tak balik kampung! huhu :(

    ReplyDelete
  2. salam aidiladha..

    pss : Jom join my GA! dpt ole2 cameron tau! :D

    ReplyDelete
  3. @Ain SSB~~ Selamat Hari Raya jugak ain!!! Xpe,nex yer jom ar balik kampung..hehe...

    ReplyDelete
  4. @Juliet_Ira~~ Salam Aidildha jugak... join GA???? Mende tuh??? Cane nak join???dapat ole2 ape eyk..

    ReplyDelete
  5. salam idul adha. salam kenal. Jmput lwt blog ya.

    ReplyDelete
  6. @Nik Rosmawati~~ Salam Aidil adha jugak... Suda follow akak.. jom la follow blog sy jgk ye.. thankz..^_^

    ReplyDelete
  7. محمد رازيق~~ Salam idul adha & salam kenal jugak.. Dah lawat & follow blog awk..thankz yah.. ^_^

    ReplyDelete
  8. thanks join GA! nt Ira update blogger bertuah lepas abis exam k..:D

    ReplyDelete
  9. eh sorry..awk xjoin GA ea..hee..

    thanks comment..:D

    ReplyDelete
  10. @Juliet_Ira~~ yup, x join lagik..hehe...welkam!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung