Posts

Showing posts from September, 2013

Halluuuuuuu....!!!!!!

Halluuuuu........... Xtau mcm mana nak mula, dr mana nak mula. Tetiba rasa mcm xtau apa2.. huhuuu... Nila akibatnya gara2 terlalu lama menyepi. Ye, agak lama jugak aku menyepi kan. Lama x apdet blog. Blur2 dah aku rasa skang. Tolongggg... camne nak apdet blog dh ni?? heheee.. Ok, tarik nafassssss, hembussssss... tariiikkkkkkkk.... hembuss.... Ok last, tariiiiiikkkkkkkkkkk.... hembusssss.... fuuhhhhh!!!!!! Lega daaahhhh... hehehe.. Well, I miss my blog so much. Iye, aku rindukan blog aku ni. Rindu nak menaip. Rindu nak bercerita, rindu nak meluahkan. Rindu segala2nya psl blog. Aku salu jugak bukak blog ni, blogwalking jela pun, pastu logout blk. Sadis gilerrrrrr.. Nak sangat apdet, tp xtau dah. Huhu.. tetiba rasa mcm bru pertama kali nak berblog. Ok, fine, fine. Byk cerita yg aku hutang nak apdet dlm ni. Sgt byk cerita. Byk peristiwa. Psl raya pun aku x cerita. Best jek baca cerita2 raya korang2 sume. Hehee..

Aku skang kan kat bahagian baru, so x sama dgn msa kat bahagian lama dulu. …