Posts

Showing posts from December, 2012

Borak2 Hujung Tahun..

Yeah, blog dah apdet. Gigih beno aku pulun menaip. Byk lagi aku nak citekn tp nti la dulu. Yg penting, majlis kawen sepupu aku tu dh aku blogkn pn. Hehehe.. Arini kat opis sunyi giler. Bos2 suma cuti. Yg len pn ramai gak cuti. Aku je tak cuti. Berjaya jgk thn diri dri cuti. Yela, cuti dah abis macam ni laaa... Cer kalu cuti aku ada lagi mau aku pun ikut bercuti jgk skang. Tp aku fikir2, kalu aku cuti pun bkn ada benda nak buat sgt. Stakat dok umah tgk tv bosan weyh!!!


So, meh la kita borak2 sikit. Bbrapa jam je lagi dh nak masuk tahun 2013. So, apa plan mlm ni?? ada sesapa nak ajak aku pi sambut niu yer ke?? hehehe.... takpe la, aku dok umah jela.. Tgk bunga api. Mesti ada punya kannn... Mlm td Man kol. So kitorang borak2. Borak2 dlm fon jela. Cinta jarak jauh begini laa.. Telefon jela yg mghubungkn..Ececeeehhh.. Tnya dia, thn baru nak pi mn?? dia ckp dok umah jela. Tak pi mn2 pun.. hehehe.. takpe la, samela kite yang ooiii.. kalu dia ada kat sini bole gak pi jln2. Kalu aku ada blk Mi…

Wedding Cousin.

Image
Jumaat lepas aku terbang balik Labuan. Bkn jumat lps ni..jumat lps lg 1..hihi...blk2 dr Labuan je trus aku demam. Cian sangattt... skt2 suma badan ni hah.. sib bek ari selasa tu cuti krismas, bole la rehat2 kat umah, telan panadol actifast 3bijik, trun gak la suhu pns bdn aku. Esoknya pi klinik Tanglin doktor ckp tak demam sgt dh.. Yela sbb aku dh telan panadol. Cer kalu aku lgsung tak mkn ubat, mau melarat demam aku tu.. huhuuu... Ok, sambung balik.  Kazen aku kawen. Kawen ngan pilihan hatinya. Ecewaaahhhh.... Tahniah kazen!!! Meh tengok gambar. Tak banyak sgt gmbar yg ada ngan aku. Aku amik gmbar guna tab aku ni je. Ada ckit pki kamera Kak Ina jgk..


















Jumpa Artis...

Image
Dapat jumpa ngan Adi Putra tu yg paling aku tak sangka. Masa tu baru lepas beli barang ngan Kak Abby. Kalu Kak Abby tak bagitau Adi Putra kat depan mmg aku tak prasan la sbb masa tu pun aku men jalan je. Hahahahaaha... Eksaited punya pasal sampai lupa nak ucap tima kaseh kat Adi Putra. Hihihi... Esoknya kat opis aku tunjuk gambar ni kat Kak Wati, mau meroyan dia nengok. Dia kan minat giler ngan Adi Putra ni. Hehehe... siap bole wasap2 lg ngan bini Adi Putra. Huhuuu... hebak!!! hehe..


Jumpa Dato' Siti tu plak masa aku ngan Kak Aida pi kat Semua House la kan, pe lagik... masa tu tak tau pun TokTi nak mai, baru tau pun sbb Kak Shima yg bgth. So kitorang pegi SH sambil mnyelam minum air le kan. X dpt nak brgambar sbb tak beli pun produk SimplySiti nye tu. Dpt tgk dpn2, amik gmbar camtu je pn jadik le kannn... hihiii... (kali ke2 dapat tgk TokTi)


Mia Sara. Masa tu kitorang ber3, aku, Kak Abby ngan Ita. Kitorang jln2. Masa kat CM ni dari jauh aku trtengok bapak Mia Sara. Hahahahaaa.. h…

Labuan,here i come!!!

Jap gi nak terbang... terbang ke Labuan..cuti kejap je..juz stay for 3days and 2 night...blk ni pn sbb sepupu aku nak kawen.Aku penah cite pasal dia dlu.Kat entry yg lps2 laaa....xkose nak cari ni...hihi...koreng godek la entry2 aku yg lps tu..


Aku hepy sangat2,campur rasa sedih. Sebab dia dh nak kawen.Bkn tak suka,tp sukaaaaaaaaaaaaa sangatttt!!! Tak sabar nak sampai.Ramai dh family dtg.Yg jauh, yang dekat, suma mai. Hehe...


So,to my beloved cousin forever, Selamat Pengantin Baru.Semoga jadi isteri yg solehah.Xtau mo ckp apa lg.Yg pasti,ndak sbr mo jmpa kau....tunggu yah.


Labuan, aku datang!!!!!
posted from Bloggeroid