Posts

Showing posts from February, 2015

Cerita Awal Tahun Di Tahun 2015.

Macam tak percaya dah masuk ke tahun 2015. Tahun ni jugak umur aku 25tahun. Kalau imbas balik masa mula2 masuk keja sini dulu, masih muda belia lagi. Sekarang pun still muda belia what.. Ok, back to normal. Macam biasa, pegi kerja balik kerja. Ada banyak perkara nak diceritakan. Satu persatu lah ye. Aku tgh cari masa yang sesuai. Gambar semua dah ada. Yela, kan ke kalau bercerita tanpa gambar ibarat makan nasi goreng kampong tanpa ikan bilis. Hahahaaaa...sejak bila tah aku dah pandai mengarang peribahasa ni..adoooiiii... Ok, awal2 tahun ni aku rasa sangat banyak moment yang indah berlaku.. Aku berdoa semoga tahun 2015 ni akan sentiasa dipenuhi dengan moment2 indah seperti yang dah berlaku baru2 ni. Cukup lah 2014 meninggalkan banyak kenangan sedih. Well, once move on, don't turn back!!! Aku sangat memegang kata2 tu sampai sekarang. Entah cemana bole muncul ayat tu. Yang pasti, I will not turn back anymore. Cewaahhhh... spiking London kakakkk.. haha.. Banyak cerita tertangguh. Bany…