Posts

Showing posts from November, 2013

Perarakan Raksasa Hari ATM ke-80 #throwback

Image
Assalamualaikum...


Aku tak ingat tarikh ni bila, tp kalu tak silap aku hari sabtu la.. Siang tu pegi tgk perarakan. Ptg tu terus pegi LCCT jmput kakak dgn abg ipar aku dtg dr Sabah. Tapi takdela pagi sgt pun aku pegi. Dlm pukul 10 mcm tu gerak dr umah.. Singgah brekfes mamak kat blkng opis aku jap. Mkn roti telur ngan roti kosong. Huiiii...sedap hoooiiii... Aku klau mkn roti canai x ckup 1 tau..hikhikhik..


Aku pegi dgn hosmet aku. Bdk cina, nama Lim Hui Li. Kitorang pggil Lim jela. Kt umah mmg dh tgk live kt Tv1. Msa kt umah mmg bising jgk la sbb heli dok lalu lalang kat atas tu kan. So masa sampai kat Dataran tu dh takde dh perarakan. Org ramai pun stil ramai lagi. Masa ni eksaited jgk la tgk abg2 askar sume tu. Aku ada kwn ngan sorg askar. Muka mcm Joe Flizzow. Hahahaha... hover tauuu...tak hagak2 nak samakan muka dia. Kehkehkeh... eyh tp btol, lama2 dulu tu bru aku prasan. Pastu kazen aku kt Sabah tu kan laki dia pn muka mcm sama je dgn muka kwn aku tu. Hahaha.. Tp skang dh jarang …