Posts

Showing posts from September, 2011

Raya Aidilfitri 2011

Salam... Apa kabar korang suma??? Camna ngan raya taun ni??? ada meriah ka?? ke sama je macam taun-taun yang sudah-sudah tu??huhuuu... Lamanye la aku tak apdet kan.. memang saja je pun sebab taktau mo cita pasal apa..Tapi kan,lepas raya ni memang banyak jugak la yang mo dicritakan.. Aku dah baca suma entry2 terbaru blogger yang laen suma pun raya dorang cam best jeee... Opkoz le best kan,raya tu baiii...hahaha... Ingat lagi tak,ari tu aku penah cita kat entry yang lepas pasal aku takmo balik raya tu kan..heheh... tapi akhirnya aku balik jugak bah. 2minggu aku cuti wei...2minggu tu macam tak terasa sangat pun..Yela,apela sangat kalu setakat dok kat kampung tu 2 minggu je..kalu dapat cuti sebulan dua ke,best gak kan..tapi lagi best kalu aku dok kampung je.. Maksud aku kalu aku keja kat sana la.. Xdela payah-payah aku mo pikir pasal balik kampung tym ada apa2 perayaan skalipun.. Well, raya kali ni aku rasa agak berbeza jugak la kalu nak dibandingkan dengan raya2 yang lepas. 1st,taun ni k…