Posts

Showing posts from February, 2012

Ibu Mertuaku...

Image
Assalamualaikum.






Selamat pagi sumeeee... Apa kabar arini?? korang sehat tak? Apa celop??? hahahahaaaahahahh... ni gara-gara dok layan cita terbaru kat Tv3 le ni, Apa Celop?? Lawak cita tu.. puas je aku ngan kak aini gelak malam tadi. Aku suka tengok pelakon laki tu, yang chubby-chubby tu, lawak dia weyh... hahahaaaaaahahahaha... Ok, pagi ni ada sesi bergambar kat opis. Tapi bos aku pulak takda, so aku rasa mybe giliran bahagian kitorang tangguh dulu kut sampai bos ada. Sebab bos aku skang ni gi UK, atas urusan kerja. Bez giler jadik bos kan, senang-senang je ko dapat pi mana-mana. Pulak tu kena sponser weyhhh... mabeles giler idop... ceewwwwaahhhhh....






Tengok tajuk tu, macam gempak semacam je kan. Ibu mertuaku tuuuuuu... ok, ok, ok.... Tu bukan pasal aku nak cita ibu mertuaku.. Aku ni tak kawen lagi tau, acaner nak ada mak mertua pulok yeeerrrrr... kihkihkih... Bukan apa, malam tadi aku tengok cita kat Tv2, drama Ibu Mertuaku. Cita lama dah tu.. Entah bapa kali ulang tayang daaaahhhh.…

Jalan2 di I-City

Image
Assalamualaikum...




Hah, sebut pasal Icity je, suma dah tau kan pasal tempat yang dipenuhi ngan lampu-lampu cantik tu... Aku asa mesti korang suma dah penah pi sana kan?? ke dah naek busan nak pi Icity tu?? huhu.. Malunyeeeee saye, sebab saye baru je masuk Icity tu malam tadi.. Kehkehkeh...

Yela, dari dulu lagik tau kemaen ni teringin giler nak pi tapi tula, takda rezeki lagik nak sampai tempat tuu.. huu..sadis weh.. Tapi kan, nasib baek malam tadi ahernya tersampai jugak hajat tu.. hikhikhik..


Petang semalam tu aku jalan ngan kak aini, jen ngan bini dia termasuk ngan anak dorang skali la, c faiqh. Memula tu dorang bawak pi IKEA, sbb dorang nak pi servay barang-barang umah. Sebelum tu kan, pagi tu, kak aini dah kejut aku kat umah. Dia ketuk pintu bilik, ajak aku gi IKea tula. Aku dengar je nama IKEA tu kan, terus la aku trbayangkan karipap dieeee.. walaweeeyyhhh... sedap kut!!! mabeles giler karipap tu. Heheee... Aku ni kalu pasal karipap, cepat je.. kehkehkeh..


Sampai IKEA tu, round2 …

Haziqah Qasdina in Action!!!

Image
Assalamualaikum... 

So sory, aku takda idea mo apdet blog. Blog dah lama aku tinggalkan since aku balik miri aritu kan. Bukan aku takmo apdet, bukan jugak mo tinggalkan blog ni wat selama2nya, nope. Tapi tula, no idea.


Tapi kan, dalam aku takda idea ni kan, tetiba aku terasa mo aplod gambar-gambar anak buahku. Rindu ngan dia bah. Tetiba kan...huhuuu... Ok, enjoy da pikcha!!!