15/11/2011

Kursus Again!!!!!

Assalamualaikum korang...

Hai suma, selamat pagi yang cerah.. heheee... Dah bekfes ke??? makan ape tadi?? Aku belom lagik, jap lagik kut. Awal kemaen aku apdet arini kan.. Bukan ape tau arini ada kursus, aku kena pi. Kalu diikutkan, kususku dah pun cukup 7ari malah lebih lagi tauuuu.. Tapi disebabkan namaku ada jugak dalam list aku nak jugak la attend. Heheheeee...

Kak Ina cakap kusus ni bez, aku pun tak sabar nak tau pekebende yang beznye.. Hahahaaa.. . Ok, aku takmo cakap banyak-banyak, taip panjang-panjang, aku nak masuk dalam bilik meting dah sebab kusus dah nak start. Esok lusa aku apdet lagik apa-apa yang berkaitan ngan kusus kali ni ye..


Kusus ni 3ari tau. So aku akan berkursus sampai ari khamis tauu.. jangan taktauu.. hehe..









Ok, tima kaseh sudi baca!!! Sayang korang!! ^_^

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...