14/11/2011

If you love TWO people at the SAME TIME , choose the second one, because if you really love the first one, you wouldn't have fallen for the second.

Assalamualaikum korang...


Hai suma, dah lunch ke?? Aku dah, tadi dah makan karipap inti sardin beli kat Berisi Cafe pagi tadi. Pastu makan jugak jambu 2bungkus. Alhamdulillah, kenyang kut... heheee.. Panjang kan tajuk entry aku ni.. Bukan tajuk tu, saja letak kat atas tu kunun-kunun macam tajuk entry la tapi padahal bukan pun...Huhuuu... Bukan apa, tadi aku terbaca kat status pesbuk sorang kawan ni, dia post camni la. Aku baca sekali jak terus rasa macam mendalam gilak maksud di sebalik ayat ni kan.

Lagi satu kan, aku macam terasa jugakla sikit dengan ayat ni.. Heheeee... sekali lagik ye, if u love two people at the same time, choose the second one because if u really love the first one, u wouldnt have fallen for the second. Oh maaaaaiiiiiiiiiiii...... betol-betol terasa ok.. Korang terasa tak?? rasa macam ada samting yang tak kena je.. hekhekhek... Ok la, mybe korang bukan berada di situasi aku skang kan so tak heranla kalu korang tak terasa pun apa yang aku rasa kan.. berbelit-belit suda ayatku...huhuhuuu...-.-

Ok, honestly, aku rasa terasa dengan situasi aku skang ni. Aduuuhhhh.... aku rasa aku sendiri pun tak paham dah dengan apa yang aku taip nih.... hahahahaaahhhhaah!!!!! It sokey la, enggak penting banget sih. Tak perlu difikirkan sangat. Apa-apa pun kan, jalani saja bah. Santai aja kali.. Well, hadapi dengan senyuman kan.. ^_^









Ok, tima kaseh sudi baca!! Sayang korang!! ^_^

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...