Posts

Showing posts from 2012

Borak2 Hujung Tahun..

Yeah, blog dah apdet. Gigih beno aku pulun menaip. Byk lagi aku nak citekn tp nti la dulu. Yg penting, majlis kawen sepupu aku tu dh aku blogkn pn. Hehehe.. Arini kat opis sunyi giler. Bos2 suma cuti. Yg len pn ramai gak cuti. Aku je tak cuti. Berjaya jgk thn diri dri cuti. Yela, cuti dah abis macam ni laaa... Cer kalu cuti aku ada lagi mau aku pun ikut bercuti jgk skang. Tp aku fikir2, kalu aku cuti pun bkn ada benda nak buat sgt. Stakat dok umah tgk tv bosan weyh!!!


So, meh la kita borak2 sikit. Bbrapa jam je lagi dh nak masuk tahun 2013. So, apa plan mlm ni?? ada sesapa nak ajak aku pi sambut niu yer ke?? hehehe.... takpe la, aku dok umah jela.. Tgk bunga api. Mesti ada punya kannn... Mlm td Man kol. So kitorang borak2. Borak2 dlm fon jela. Cinta jarak jauh begini laa.. Telefon jela yg mghubungkn..Ececeeehhh.. Tnya dia, thn baru nak pi mn?? dia ckp dok umah jela. Tak pi mn2 pun.. hehehe.. takpe la, samela kite yang ooiii.. kalu dia ada kat sini bole gak pi jln2. Kalu aku ada blk Mi…

Wedding Cousin.

Image
Jumaat lepas aku terbang balik Labuan. Bkn jumat lps ni..jumat lps lg 1..hihi...blk2 dr Labuan je trus aku demam. Cian sangattt... skt2 suma badan ni hah.. sib bek ari selasa tu cuti krismas, bole la rehat2 kat umah, telan panadol actifast 3bijik, trun gak la suhu pns bdn aku. Esoknya pi klinik Tanglin doktor ckp tak demam sgt dh.. Yela sbb aku dh telan panadol. Cer kalu aku lgsung tak mkn ubat, mau melarat demam aku tu.. huhuuu... Ok, sambung balik.  Kazen aku kawen. Kawen ngan pilihan hatinya. Ecewaaahhhh.... Tahniah kazen!!! Meh tengok gambar. Tak banyak sgt gmbar yg ada ngan aku. Aku amik gmbar guna tab aku ni je. Ada ckit pki kamera Kak Ina jgk..


















Jumpa Artis...

Image
Dapat jumpa ngan Adi Putra tu yg paling aku tak sangka. Masa tu baru lepas beli barang ngan Kak Abby. Kalu Kak Abby tak bagitau Adi Putra kat depan mmg aku tak prasan la sbb masa tu pun aku men jalan je. Hahahahaaha... Eksaited punya pasal sampai lupa nak ucap tima kaseh kat Adi Putra. Hihihi... Esoknya kat opis aku tunjuk gambar ni kat Kak Wati, mau meroyan dia nengok. Dia kan minat giler ngan Adi Putra ni. Hehehe... siap bole wasap2 lg ngan bini Adi Putra. Huhuuu... hebak!!! hehe..


Jumpa Dato' Siti tu plak masa aku ngan Kak Aida pi kat Semua House la kan, pe lagik... masa tu tak tau pun TokTi nak mai, baru tau pun sbb Kak Shima yg bgth. So kitorang pegi SH sambil mnyelam minum air le kan. X dpt nak brgambar sbb tak beli pun produk SimplySiti nye tu. Dpt tgk dpn2, amik gmbar camtu je pn jadik le kannn... hihiii... (kali ke2 dapat tgk TokTi)


Mia Sara. Masa tu kitorang ber3, aku, Kak Abby ngan Ita. Kitorang jln2. Masa kat CM ni dari jauh aku trtengok bapak Mia Sara. Hahahahaaa.. h…

Labuan,here i come!!!

Jap gi nak terbang... terbang ke Labuan..cuti kejap je..juz stay for 3days and 2 night...blk ni pn sbb sepupu aku nak kawen.Aku penah cite pasal dia dlu.Kat entry yg lps2 laaa....xkose nak cari ni...hihi...koreng godek la entry2 aku yg lps tu..


Aku hepy sangat2,campur rasa sedih. Sebab dia dh nak kawen.Bkn tak suka,tp sukaaaaaaaaaaaaa sangatttt!!! Tak sabar nak sampai.Ramai dh family dtg.Yg jauh, yang dekat, suma mai. Hehe...


So,to my beloved cousin forever, Selamat Pengantin Baru.Semoga jadi isteri yg solehah.Xtau mo ckp apa lg.Yg pasti,ndak sbr mo jmpa kau....tunggu yah.


Labuan, aku datang!!!!!
posted from Bloggeroid

KFC

Aku kan dari kemaren lg kut dok teringin nak mkn KFC. Sampai ke arini tak mkn2 pun lagi. Ni kalu aku tgh pregnant konfem baby kuar nati asek meleleh je air liur sbb mak dia msa pregnat kempunan tak dpt makn kepsi. Waaahhhh... sampai camtu skali imaginasiku.. hahah.. Pagi tadi aku beli kue karipap ngan cekodok ke cucur aku pun tak pasti nak panggil apa. Ada sayur2, pastu sedap la. Bole dikatakn tiap2 ari jgk la aku beli kue tu. Karipap pun sama. Aku kan hantu karipap. Mmg fevret aku la kuih karipap tu. Nak paggil aku minah karipap pun aku tak kesah tapi aku idak le sama mcm si minah karipap dlm cite tv1 tu sampai pandai beno wat karipap letak inti telor. Sedap woooiiii...

Pastu pagi td aku brekfes mkn tu jela. Mkn kueh tu. Tu pun kan pagi td msa nak beli tu bru sedar yg dompet aku trtinggal kat opis. Pinjam la duit 2ringgit ngan kak abby. Hihiii.. Sampai opis pagi td tgk dompet aku kat atas laci, bkn dlm laci tau. Kalu org prasan, nak mencuri ke, mmg ilang ah. Tgh hari ni aku tak mkn …

Hujung tahun kannn...

Keja banyak... tapi idak le byk beno.. sedang2 jela. Tp aku suka. Aku suka kalu ada keja, pastu aku pun semangat nak buat keja tu. Tapi aku tak suka kalu aku tgh syok2 buat keja tapi tetiba ada samting kasi spoil aku punya keja. Paling aku tak suka!!! Contoh mcm skang la kan, kat opis ada org nak tanggung keja. Aku kena buat surat, buat memo, buat ini, buat itu. Tapi takdela menyusahkan pun, sbb dah memang keje aku kan. Pastu bila mana aku perlukan sesuatu maklumat, tapi dorg tak bole nak bagi, hah, kan ke kat ctu dah nmpak dah yang keja aku sangkut, urusan dorg pun sangkut. Cewah, urusan la sangat. Hehee..


Mcm skang kan, dah nak ujung tahun kan, so aku kena setelkan suma cuti2 pegawai kat bahagian aku. Wah, pegawai gituu.. Pagi2 dah kena bukak HRMIS, cek status cuti, cek baki cuti, cek sejarah cuti. Kadang2 aku jadik pening dgn bab cuti ni. Aku kan paling tak suka bab kira2, ok senang ckp tak suka Matematik laa.. aku lemah Mate, dan sgt tak suka bab kira2. Hahahahaa.. kantooiiii... D…