Petang-Petang Je Mesti Ujan...

Assalamualaikum korang...


Hye suma, selamat petang.. Aku rasa malas gilak mo buat keja.. dari tadi aku asek bukak belog je, pastu baca2 entry orang... hehe... Ya Allah Ya Tuhanku, napala aku sangat kemalasan 2,3 arini??? Haisshh... Tak bole jadik niii....

Bukan apa, petang ni ujan, pastu aku yang duduk kat dalam opis ni opkoz la sangat kesejukan.. Aku rasa bukan aku sorang je kut yang rasa apa yang aku rasa kan, korang jugak yang duduk kat opis tu pasti kesejukan jugak macam aku kan.. huuuuuhhh....

Ke memang skang ni musim ujan eyh??? Iye la kut kan sebab tiap kali petang je mesti ujan.. Pastu tym nak balik umah pun ujan je..huhu..

X pasal-pasal akibat kerana kesejukan yang amat dasat dalam opis ni, aku pakai stokin macam orang baru lepas bersalin yang sedang dalam pantang cuti bersalin.. hahahahahaaahh... Sejuk weeeiiiiiii......




Ok, thankz for visit my belog, and reading my entry. Lurve yu all!!! ^_^

Comments

  1. hai taty..dr blog kasih firdaus.
    sama lah..tengah menahan sejuk ni.
    asik nak terkucil je.huhu

    ReplyDelete
  2. hai jugak akak..yelakan,asek nak terkucil..tau xpa..sejuk giler2 tahab gaban nak mampoih...aduuuuuuuuuuhaiiiiiii......fuuuhhhh...

    ReplyDelete

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

PENGALAMAN MENAIKI PENERBANGAN RAYANI AIR

Warded.