Posts

Showing posts from June, 2013

Its 24th Of June..

Image
Yah, arini 24 jun, hari ape?? hari jadi sy ler.. hehe.. Hoi, mcm  xprcya hari ni sja umo sy dh genap 23thn. Auuwwww...tetiba bersaya2 ni dah kenape?? adoooyaiii... dh rasa dewasa sgt dh niii.. hahaha.. Ok2.. Kalu tahun2 lepas salunya aku amik cuti time befday aku, tp tdk utk thn ni sbb cuti dh tinggal x byk.. Nk amik MC mcm  x best la kan.. Sebenarnya kan tak rasa pn mcm arini befday aku sbb lagsung takda sapa yg wish. Hahahaha!!! Sgt rare ok!!  Mlm  td jam 1200am  pn lgsung takda kol @ msj dr Man. Aku tggu ok, tp hampa. Huhu.. dasar xbole harap!! Sgt kecewa dh rasa hati ni hah. Pagi td jela, kakakku msj, wish epy befday. Ok laa.. Adek aku ada kt cni pn x wish jgk. Dia xtau kut. Hehe.. Setelah dipikir2, aku rasa mcm  nak beli samting sebagai hadiah utk diri sendiri. Hehehe.. apa dia?? dh ade dlm  pikirin dah ni hah.. Aku kira2 mcm  nak beli 6benda sbb befday aku kn bln 6.. Ecececeeehhh... nampak beno kemaruk nak adiah.. hahaha.. elleeehhh.. lantak la!! Dah aku yg nak kn.. mntak kt org…