Posts

Showing posts from March, 2014

Sendiri

Assalamualaikum.

Malam tadi aku sorang2 kat umah. Kak Abby dh blk kampong dr hari jumaat lg. So tinggal la aku dengan Lim (housemate yg sorang lg tu). Hari ahad petang tiba2 Lim naik umah amik baju, kemas barang. Rupanya dia pn nk balik kampong jugak! So, tinggal lah aku sorang2 tanpa ada housemate. Aku dah lama x tinggal sorang2 kat umah. Kalau kak abby blk kampong, masih ada Lim. Kalau Lim blk kampong masih ada Kak Abby. Behitula sebaliknya. Aku ni je yg jarang yg blk kampong. Nk blk kena setahun skali. Maklum la, kampong I jauh ok. Xdan nak blk every wikend. Kesian saye. Untungla yg kampong dekat tu. Senang je nk balik kann.. Aku ni kena booking tiket kapal terbang bru bole blk. Seberang laut nun kampong aku. Huhuuu...

So alkisahnya malam td. Pukul 9.50pm Ida naik amik brg dia. Sempat lagi nak takut2kan aku time tu. Masa tu aku ingat dia xnaik dah. So aku dah kunci suma pintu. Dah siap nak masuk tido dah pn. Sekali dgr pintu kt bawah dibukak, ok dia naik jgk last minit. Aku ajak ti…