26/11/2011

Arini Sabtuday...

Assalamualaikum korang...


Hai suma.. Apa kabar?? sehat tak?? jangan sakit-sakit la ye.. taula skang ni musim ujan kan,banjir sanasini plak tuh..seram jek... Oh ye, dah makan ke?? aku takda selera nak makan sangat ni. Tengah kesakitan perut gara-gara period. Paham-paham jela ye... huhu... sakit wei, sakit sesangat...-.-


Tym sakit-sakit gini, mo wat apa pun suma tak bole. Tak larat aku... Sarapan pagi pun dah masuk ke tengahari. Mo layan pesbuk pun macam busan. Brodben ni mengong tahap yang menyakitkn ati. Tengah layan cita hindustan kat tv2 ni tapi agak busan sebab cita ni dah penah tengok.  Mo layan cita hindustan kat tv3 tu tapi aku plak tak suka sangat nak tengok cita kalu tak tengok dari mula. Busan je...


Patutnya pagi tadi aku kena kuar g bank sebab mo bankin duit kat kakakku. Tapi disebabkan senggugut ni menyerang tak jadik la plak mo kuar. Kakakku tu pulak ingatkn aku sakit gara2 salah makan. Teda2la kakak ooiii....  Terpaksa la tahan sakit ni sorang-sorang. Kang sapu ngan losyen mustajab halia tu ok la siket.. Ok la eyk, tak larat dah aku ni.. sakit hoiiiiii....














Ok, tima kaseh sudi baca!! Sayang korang!! ^_^







No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......