Apa Maksud H.A.R.T.A.T.Y??????????

Assalamualaikum korang....

Hye suma, selamat petang yang dingin gara-gara ujan takmo benti.. huhuuuu.... Yela,aku asa skang ni musim ujan kut sebab tu ujan je memanjang...

Oh ye, tengok tajuk entry aku ni kan, mesti korang pun dok tertanya-tanya kan... Apa maksud HARTATY ni??? Amende HARTATY tu???? Hehehehe... Ok la, takmo la korang dok tertanya-tanya sebab aku pun takmo ditanya lagik.. Hihiii...^_^

Ok, sebenarnya HARTATY tu adalah nama penuh aku. Ye, HARTATY BINTI HASBI. Hehe...^_^.. Tadi adala ni, sorang laki tanya kat aku. Umo lebih kurang dalam 50an gitu la kut.. Datang gi opis tadi sebab nak jumpa ngan bos. Aku tak pasti la samada dia ni kontraktor ataupun konsultan. Dia datang berdua tau, tapi kawan dia jela yang masok jumpa ngan bos. Dia dok kat depan partisyen aku ni tunggu kawan dia.

Alkisah nak dijadikan ceritala kan, tetiba dia pi berdiri kat depan partisyen aku, terus tanya kat aku, 'APE MAKSUD HARTATY???' Aku pun, pe lagik kan,opkoz la terkezut beruk kauuuuu... Tetiba dia tanya apa maksud nama aku ni.. Aku terus terpike, ni mesti sebab dia dok ralit je perati nama aku kat dinding partisyen aku ni kan sebab tu dia terus tanya ape maksud nama aku ni. Mungkin jugak disebabkan dia dah kebosanan takde sapa nak borak sebab tu dia mulakan perbicaraan dengan aku.. Dan mungkin jugak dia tengok nama aku ade unik sikit,sebab tu dia tanya sebab nak tau.. hehe..  Aku pun juz sengih-sengih jela mengalahkan kerang yang tak berapa nak busuk kat restoran-restoran makanan sifud tu suma, pastu aku cakap kat orang tu, 'entahla, taktau la..heheeeehh...'. Hah, lebih kurang gitula jugak...

Tym tu sebenarnye nak je aku cakap, HARTATY maksud dia banyak harta kut, sebab nama ada perkataan harta. Huahuahuahua... Dok mengarut tak tentu pasai pandai je aku kan... Kehkehkeh...Lepas tu kan, orang tu pun terangkan la kat aku... HARTATY ni maksud dia "Yang mempunyai kekayaan yang luar biasa". Eyh, dah hampir nak betul dah tu kalu aku jawab macam tu tadi kan.. Hah kauuuuuu.... kekayaan luar biasa kauuuuuu... ko ade???? tade kaaaannnn...hehehe....

Well,aku taktau la kekayaan tang mana yang orang tu maksudkan.. Kekayaan luar biasa???? huhu.... Aku dok senyum-senyum jela weiiiiiiii........ Yela kan, banyak la kayanya kan... Dah nama pun ada HARTA, ye dak???? hehe...

So korang yang len pulak, ape maksud nama korang ah??? Nama lawa-lawa, semat-semat, mesti maksud nama pun hebak-hebak kan... betol tak??? hehe... ^_^









Ok, thankz for visit my belog, and reading my entry. Lurve yu all!!! ^_^

Comments

  1. Taty!! cantik blog!!kite singgah n follow sini!!! jempot singgah n follow blog kite!!Thanks

    ReplyDelete
  2. @Princes Yanti~~ tengkyuu... suda singgah blog awk, suda follow jugak.. hehe..^_^

    ReplyDelete

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung