Corat-coret Disember.

Assalamulaikum korang...


Hai sumanya readers..(mcm ramai je readers..hahahaaahhh)... Ok, sehat tak sume?? Aku, alhamdulillah..sihat walafiat setakat ni. Cuma terganggu ckit dengan batuk secara tiba2 akibat TERmakan buah rambutan.. Huahuahua... Yela, aku dah cube elakkan diri supaya tidak terjerumus dengan kakak-kakak di opis daripada makan rambutan tapi tak berdaya jugak aku tau.. Aku jamah jugakla barang sejibik dua tiga bijik... Tapi akibat tidak mendengar kata hati dan akal fikiran, ginila jadiknya. Batuk sampai tak hengat.. Sakit tekak aku dibuatnya gara2 batuk ni tau... Nyesal aku makan..huh!!!


Tapi tidak mengapa la, batuk je pun... Jauh lagi dari perot... heheee... Oh ye, sekarang ni dah masuk bulan Disember kan.. Bulan November dan bulan2 yang lepas dah berlalu pun sumanya. Berlalu dengan sejuta kejadian, seribu kenangan, yang penuh dengan perasan sukaduka. Bulan Disember ni pun sememangnya bakal menambahkan lagi tiap semuanya. Bila tiba masuk je ke bulan Disember ni kan, bermaksud penghujung tahun bakal tiba. Tahun baru 2012 pulak bakal menjelma tidak lama lagi. Jika diizinkanNya, dipanjangkan usia, insyaAllah kita bakal lalui lagi tahun 2012 tu dengan lagi penuh kejadian dan kenangan.


Oppppsss,,, tetiba aku dok mencarut pasal taun baru pulak daaaahhhhhh... Hahahahahaaahh... Alaaahhh, blog aku kaaaannn... Bukan mencarut kat blog korang pun..hihiiii.. Takpela, bukan salu pun kan..heeee...


Terus terang la kan, bagi aku sendiri pun banyak alami macam-macam kenangan yang pahit dan manis ni suma. Mo dicitakan satu persatu sekalipun, mau tak khatam korang baca. Bagi aku, biala sumanya tu berlalu dan terus berlalu. Malas mo pikir. Malas mo ingat. Malas mo kenang. Malas mo imbas. Huhuuu... Well, apa azam korang untuk taun baru yang bakal tiba ni??? Aku???? adalaaaaa... jeng..jeng..jeng... hahahahaahh...


Akceli kan, aku mo cita pasal cita len sebenarnya ni. Tapi tetiba TERmengarut pasal cita len pulak nih. Adooooiiiii... Takpela, len kali aku citala pulak cita yang ekceli aku mo citakan tu yah...hehe...














Ok, tima kaseh sudi baca!! Sayang korang!! ^_^







Comments

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

PENGALAMAN MENAIKI PENERBANGAN RAYANI AIR

Warded.