13/07/2011

Long Time No See....

Yeeaahh...long time no see kan...mana aku pi,aku sendiri pun tak tau laa.. Yang pasti belog aku ni dah lama aku tak update2. Kadang2 tu line berukbeng maxisku tak berapa mo ok,aku pun ikut tak ok. Kalu line berukbeng aku ni ok,aku lagi ok sangat2. Tapi tulah,disebabkan broadbandku ni yang sering buat hal yang agak bengong,aku pun lantas tidak jadi mo mengupdate belog ini.Hehehe... so many story i want to tell u all suma tapi nanti2 la dulu ye..esok lusa pun bule bah kan..hehehe... Well,tomorrow never die maa...tomorrow tu memang never die pun..aku ni je kut yang die esok lusa...huahuahuahua...!!!!!Ok,chowchinchow!!!!

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...