26/07/2011

Frustnyeeeeeeeee....

Aku frust...yah,memang tengah frust gila tahap b_ _i utan punya frust... Eyh,camne b_ _i utan punya frust tu???? korang tau??? Apesal la pulak tetiba masok bab b_ _i utan ni???? B_ _i utan pun penah frust ke??? kuang ajaq weyh!!!!! adoyaiiiiiiii..... Hurmmmmm.... entah ar,xtau lagu mana nak habaq kat hangpa suma. Gue lagi pada tengah sedih ni. Sedih banget. Aduuuuuusssss....tetiba jadik minah tak betol plak aku nih..Huh!!! Geram ar.. Sedih pun iya jugak..sakit ati pun ada jugak..mo nanges pun macam ada jugak..Adoooiiiiiii..... apakah ini????? entaaaaaaaaaahhhhhhhhh.... T_T ... Eeeeiiiiii....benci ar!!!! Rasa macam nak...nak ape arh??? Aaaahhhhh....apa pun tak bule!!!!!! Nah, hamek kaw!!!! Huuuhhh...















agak-agak kamurang kan,camni ke rupa orang tengah frust macam yang aku alami skarang ni?????

ke macam ni??? macam nak pi maen tapok2 pun iya jugak..hahahaha....mengong!!!!

ke camni??? aik,budak laki pun reti jugak ke nak frust-frust suma ni???? hurmmmmm...

ke rupa macam bapak budak ni???ini macam pun rupa orang frust jugak eyh????

waaaaahhhhh... baby pun nak frust-frust jugak laaaa... hikhikhik...

ke patutnya rupa cenggini?????

















Aaaaaaaarrrrrggggghhhhhh........!!!!!!!!!Which one should i become????? become what hah???? entaaaahhhh.... nak nangesssssss...T_T














p/s~> hokeyh arh...tamo la frust-frust ni suma... mo ceria-ceria je...mo happy-happy cam salu..mo gelak kuat-kuat sampai bos dengar (memang salu bos dengar pun..heeeee..)...mo jerit kuat-kuat jugak sampai tak hengat doneyaaa...ini macam pun bule ka??? bule bah kalo kaw...hahahahahaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!(gelak kuat dah tuuuuuu.....)

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......