26/07/2011

Fenomena burung marah...Angry bird fenomena's...

Assalamualaikum.. Hye koraaaanngg.... Hehehe... Korang meng game angry bird tu tak??? aku skang ni dah dok gila men game tu.. Kat umah kalu ada je masa-masa yang menyebabkan aku kebusanan ke,keboringan ke, angry bird la aku dok mengadap. Mengadap laptop berjam-jam hanya semata-mata untuk melastik pig-pig yang tak berapa nak comel yang kaler ijau-ijau tu suma.. Kadang aku geram jugak kalu aku tak dapat lastik..hahahaha... Skang ni aku tinguk kat keta-keta orang suma banyak pulok dah patung-patung c angry bird tu.. Pastu kemaren time aku jalan p sogo,lalu kat depan pertama compleks tu ternampak plak casing henfon ada corak-corak angry bird jugak.. Time aku balik dari sogo tu masuk plak dalam pertama kompleks lalu plak kat 1 kedai baju ni,aku ternampak la plak tshirt ni pun corak-corak katun angry bird tu jugak... Hah kauuuuuuu....kemaen lagi kan angry bird tu sanasinisitu suma pun ada...




tadaaaaaaa.....angry bird disiniiiiii....



Inilah tangan-tangan yang digunakan untuk melastik pig-pig ijau itu....hahaha...





Dan,inilah dia pig-pig ijau itu...pig yang x seberapa nak senonoh itu..kahkahkah... paling aku geram ngan pig yang ada pakai topi kat atas kepala dia tu..kemaen liat lagi nak meletup kalu aku lastik..huh!!!




Korang layankan la jugak baru korang tau terer takat mana korang melastik...hehehe....








p/s~> setakat ni aku men game ni tade sapa-sapa lagi la yang angry,bos pun x angry,(sebab dia taktau..hikhikhik)...oooowwwwwww......ini keja kau taty,men game ja trus...huahuahuahua!!!!!!!! Angry birrrddddddd....!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...