26/07/2011

Opis sunyiiiiii......

Arini opisku sangatla sunyi... ramai orang takde..ada pi meeting, pi kusus, pi site, pi cuti rehat, pi EL, pi amik MC ada jgk.. Pastu tinggallah aku sensorang kat depan ni... Busan wooooooo.... Macam bole dikira jak dengan jariku skang ni bapa orang yang berada di opis skang akibat ketiadaan suma staf. Mo buat apa aku pun tarak tau... tapi yang pasti aku tak buat-buat.  hehehe... buat-buat mende kah itu????? jeng,jeng,jeng..... tade pape laaaaaa..... Skang aku terpikey mana aku nak makan tengahari ni karang.. Taktau nak makan apa bah.. macam kenyang tapi lapar jugak.. Macam takmo makan tapi rasa macam nak makan yang itu, nak makan yang ini, makan di sana, makan di sini...hadoooooooiiiiiiiiii.... dasar hantu makan aku ni!!!!! Hehehehe....





tengok winnie da pooh and da geng ni, best kan... ceria jeeee... hapyyyyy je..... Tapi tula, chomel kan..hehehe...(tetiba masok winnie da pooh pulok...huhu..)..Fine...









p/s~> minggu depan dah start berposa... Ok, selamat berpuasa yeeee.... Jangan ponteng tau... sangat tak baek ok.. hehe..
Ok, babaaaaaaaiiiiiiii.....^_^

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...