19/07/2011

Angry Bird!!!!!

Yeeeaaayyyyyy!!!!!! Aku dah dapat dah game Angry Bird tu tadi. Kopipes dari folder Kak Wati c mamaadik setelah diberikan oleh Kak Syira c mom.4.two. Hikhikhik...tima kaseh ye korang... Nampaknya lepas ni aku jugak akan terleka macam Kak Syira jugak la ye..huahahaha... Kalu sebelom ni aku dok ralit je main game Zombie Vs. Plants, tapi kini tidak lagi setelah aku menjuarai game itu..Hahahaha.... Lepas ni aku nak bertarung pulak di dalam Angry Bird!!!!! Yeyeyeaaaahhhh!!!!!!














p/s ~> Arap-arap janganla pulak ada yang angry ngan aku dek kerana game ini ye...heeeee...

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...