13/07/2011

Off To Kelantan.

Assalamualaikum korang... Korang tauk ka yang minggu lepas aku pi Kelantan???kusus kat sana selama seminggu..6hari 5malam disana..Macam2 pengalaman yang aku dapat...Bukan aku ja,tapi kawan2 kursus ku jugak bah.. Nanti aku aplod gambar yah...agak banyak jugak tapi aku tade la mo aplod suma pun..huhu.. K ah,nanti korang tengok sendiri ye..hehe..daaaaaa....^_^

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......