15/07/2011

Kursus di Kelantan..

Seperti yang aku janjikan ngan korang aritu kan aku ada cakap nanti aku nak aplod gambar2 time aku kusus itu ari... So, now here some pikcha untuk tatapan korang suma..mempersembahkan...tadaaaaaaa....!!!!!!!










Sebelum tu,kita makan dulu la kan...ini adalah hidangan kami dalam airasia..

Yeeaahhh.... Nasi Lemak Pak Nassier in flight.

Pemandangan negeri klate dari atas awan nano..hahahah...

lagi pemandangan yang memukau hati...


ini sawah padi...

kami pi naik ni...AK5282 kalu tak salah..hehe..^_^

kelihatan aku yang begitu sangat serabut..adooooiiiii...gini ke rupa orang nak mai kusus ni???huhu...

Kami datang bersama...ni kawan aku..Pija nama dia..

Disini la tempat kami brkursus..Resort PCB..

ini chalet kami..sangat selesa jugak la..not bad maaa...

sebahagian orang ramai yang datang mengunjungi PCB atau lebih dikenali sebagai Pantai Cinta Berahi. Itu nama pantai tu time dulu2 laaaa..La ni Pantai Cahaya Bulan..Aku pun taktau bulan bila baru pantai ni bercahaya..huahuahua..!!!!

Inilah kami..peserta kursus yang semuanya datang daripada Sabah/Sarawak&Wilayah Persekutuan Labuan tapi suma ni keja kt semenanjung mesia...Ari last di PCB Resort sebab lepasni kami dah nak bertolak ke KRT Pak Rahmat Seterpa.

Time ni kami baru sampai kt KRT Pak Rahmat Seterpa..

Hari kedua kami dibawak walkathon..jalan2 round kampung..

lepas penat dari jalan2 tadi depa suma ni pi melantak make duriye..hahahaha....aku pulak sangat tidak menyukai buah durian ni..so time ni aku tulung amik gamba dorang je laaaa...

Yeeeaaayyyy....mencanting batik...ini hasil kerja tangan aku...lawa kan..kehkehkeh...:-P

Kami jugak dibawak ke kebun getah..sempat gak la merasa menoreh getah time ni..

ini beruk..nama dia Samat..Time ni kwn samat c Dollah ada kat atas pokok tengah nak amik buah kelapa..

Ari kedua last..kami dibawak berjalan2 ke Pantai Irama Bachok..

Ari last...time ni tunggu bas sebab nak balik suda tapi bas itu sangat hampeh sebab tak datang2..

Bersama keluarga angkat..Kak Ros dan Husband, Abe lan..Miss them sooooo much..thankz akak cuz sudi terima kami berdua Pija sebagai ahli keluaga angkat akak..









Yahh...begitula tadi sekian saja daripada saya... Hehehe... Amacam???? Puas dah tengok gambar2 tu suma??? Aku tau korang tak puas sebab banyak lagi yang aku tak aplod masok... Aku asa tak perlu la kan..hehehe.. Ok, bye!!!! {^_^}


No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...