21/06/2011

Tade pape puuunnn...

Belog aku ni baru lagi..jadi jangan heran kalu takde entry. Sebab aku sendiri pun xtau nak cita pasal apa. Kadang tu rasa macam banyak ja yg mo diceritakan tapi sendiri pun xtau mana mo mula. Sebab tu jarang nak apdet. Hehehehe.... Apa2 pun kan,aku rasa seronok la jugak sebab aku pun dh ada belog jugak weii.. Nanti lepas2 ni kalau ada crita menarik yang aku rasa aku x sabar mo crita ngn kawan2ku bole la aku post dlm belog ni kan... Buat belog ni lebih kurang macam diari jugak bah kan.. Sebab kebanyakannya ada yang lebih berkisarkan tentang kehidupan seharian. Yang dah kawen tu aku tengok cam best je dorang cita pasal anak2 ngan husband. Pokoknya cita pasal family dorang lah. Yang tengah hot bercinta tu sakan plak cita pasal kekasih dorang... Kadang2kan kalu aku baca entri2 dorang ni rasa cam jeles pun ada jugak..yela,x dinafikan la bah kan sebab best je tengok dorang happy,bahagia...(nak jgk bahagia cam tu weyh..) klu ada tengok gambar pun nmpak sweeeeet je..hehehe... Len plak kalu baca kisah pasal orang yang mo btunang ni.. Mesti dorang cita pasal prsiapan utk majlis tunang dorang.. Aku ni as a readers pun tumpang bahagia la jgk kn...opkoz la hepy tengok orang len hepy.. Pastu crita sampai mo wat prsiapan kawen...Waaaaaaaaa...aku pun ikut truja jugak weiii...Heheheh... Apa2 pun kan,kalu korang hepy kan,aku pun hepy jugak bah. Kalu korang sedeyh,aku ikut sedeyh la jugak. Tapi kalu aku sedeyh pulak kamurang jgn la ikut sedeyh yah...sebab kalu aku sedeyh mesti aku nanges karau-karau. Hahahahaha.... Yela,hidup mesti mau hepy maaaaa....tamo sedeyh2 itu macam maaa...

Yah,hepy macam si winnie da pooh ni laa....sronok jak dia dapat bunga kan...hehehe...alalalaaaaaaa....sukenye die...hehehe...

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...