Jalan sama Ita aka K-tang da Sponge..

Tadi kuar jap, pi jalan ngan Ita. Bukan jalan pi mana pun,juz temankan dia cari baju untuk kakak sepupunya. Ita gitau aku yang kakak sepupunya tu mo jual suma tu baju-baju di sabah nanti. Waaaaahhh...mesti kakaknya tu pandai wat bisnes kan.. Aku ni pun salu jugak orang di kampung suh bawak balik tudung-tudung, kain, ngan sumala apa saja benda untuk jual disana. Masalahnya aku tak reti mo pilih suma benda-benda gitu tu. Mintak mahap la yeee... Tadi pi sana boypren Ita yang antar. Tima kaseh ye Amir aka 'Bos'. Hahahaha..!!!!! Ita belanja lunch di Kampung Baru. Kitorang makan kat Restoran Perasan. Aku taktau napa restoran tu nama dia 'Perasan'. Ke pekerja-pekerja restoran tu suma perasan-perasan orangnya??? Tak pun kalu kita makan kat situ kita terus perasan yang kita ni sebenarnya........(eerrmmm,pikela sendiri ye...muahahahaa!!!!! Heeeeee.....) Dulu aku rajin jugak pi Kg. Baru tu,salu tido umah ita,pastu pi beli makan kat situ. Tima kaseh ye Ita sebab belanja makan jugak tadi. Sangat kenyang aku tadi tu. En,Boypren mu pun, tima kaseh ye amir sebab sudi amik dan antar aku balik pi opis. Hehehe... Semoga korang bahagia,dan terus bahagia dan sentiasa bahagia la.









p/s ~> Ita,cepat-cepat la kamurang kawen bah...ndak sabar ni mo tinguk kamu dua duduk sanding di pelamin... Wish u da best ita!!!

p/s ~> terus jadik rindu ngan Man...huurrmmmm.... T_T

Comments

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung