13/07/2011

Si Manis21

Salam suma.. Pa kabar kamu??? Sihat ka jugak??.Hehehehe... Tengok tajuk entry kali ni,mesti tertanya balik kn...Eyh,yeke manis????hehehe... Kasi iya saja bah..Well,seperti yang korang sedia maklum,umur aku dah pun masuk 21tahun. So,kiranya im da sweet 21th yuuuu!!!!Hehehe.. Alhamdulillah,bersyukur sangat2 pada Allah SWT sebab masi lagi kasi aku kesempatan untuk terus bernafas di usiaku yang ke 21tahun ni. Thank you Allah... Tak lupa jugak buat makku yang tersayang,sebab telah bersusah payah melahirkan aku pada tanggal 24 bulan Jun tahun 1990 di Hospital Queen Elizabeth, Kota Kinabalu Sabah Di Bawah Bayu dan bapakku yang telah menolong makku membesarkan aku. Memang sangat2 besar pun dah aku sekarang ni. Tima kaseh mak,tima kaseh pak. I LOVE YOU!!!! Oh ya, tak lupa jugak aku nak ucap tima kaseh banyak2 dekat suma kengkawan aku yang dah wish befday aku itu ari. Tak pasal2 penuh wall pesbuk aku gara2 wish befday dari korang suma. And not forget to Kak Ina for da inner & shawl. Sangat lawa...i like it akak!!! Pastu kawanku cakap aku glamour kat dalam pesbuk..hehehe... Glamour time tu je la pun.. Tapi yang pasti,aku sangat hepy bah... Lagi2 tambah hepy sebab aku berkongsi tarikh lahir yang sama dengan bestfrend aku, c Hajra. Kitorang sambut befday ari tu di umahnya la. Ramai jugak la yang datang. Tima kaseh jugak dekat kakak sepupunya hajra sebab dah bersusah payah masak macam2 hidangan hari tu. Ada mi goreng,nasi goreng,mihun goreng,kepak ayam,dan yang paling best ada kek befday. Yeeaahh,,itu suda pasti bah kan.. Tapi aku agak terkilan dan kecewa bila Man tak datang. Padahal time aku OTW tu lagi aku dah call dia,dah sms ngan dia suro datang. Tapi dia tak datang2 pun..mana tak sedeyh kalu macamtu kan...tengah malam tu kitorang gayut sampai jam 1.00am.. Man gitau esok dia mo jumpa aku. Pastu dia mo antar aku balik selayang terus.. Aku pun,ok.. Pagi sabtu esoknya tu tepat jam 11.00am aku gerak dari rumah Hajra jalan pi bustop. Aku tunggu Man kat situ dengan penuh kesabaran yang amat mendalam ditambah pulak dengan perasaan kerinduan yang membuak2 sebab suda berbulan2 tidak ketemu...huahuahua....ayat tu bah..hehe.. Dari jauh aku tengok Man jalan.. Eyh,baju putih jugak la dia..hehehe...sama bah baju kami..(bkn dirancang hokeyh!!!). Naik bas pi port klang. Pastu naek KTM pulak pi KL. Time kat dalam KTM tu,Man tarik tangan aku pastu dia sarungkan cincin kat jari manis aku. Aku terkezut gak memula tu..Aku belek cincin tu,pastu aku kuarkan balik aku cakap kat Man yang aku tanak cincin tu sebab cincin tu beso..hahaha...kejinya aku..hehe.. Man cakap amik je la,pakai..aku akur je walopun sebenarnya hati ini memberontak tanak..huahuahua!!!!Well,itu la yang Man bagi aku sempena dengan befday aku yang ke21 ni. Mula2 dulu Man ada jugak bagi cincin tapi cincin tu ilang time aku balik cuti di miri. Huurrmm...sangat cuai saya ini kan... Apapa pun,tima kaseh sayang for this ring!!!I love you.Hehehe...Muaaaaaahhhh..





p/s : umur suda masuk 21tahun,perangai kena bagus2 jugak. Endak bole suda mo macam2 macam dulu time memula masok keja..hehehe...
p/s: gambar2 tiada la pulak bah...sory yah..heeee...Peace!!!

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...