30/12/2011

Selamat Tinggal 2011, Selamat Berjumpa Di Tahun Baru, 2012!!!

Assalamualaikum korang. 

Selamat tinggal tahun 2011. 

Tahun yang banyak meninggalkan seribu satu kenangan. 

Tahun yang berlalu dengan macam-macam peristiwa dan kejadian. 

Tahun yang merungkai segalanya. 

Tahun yang penuh dengan suka duka, pahit manis liku-liku kehidupan seharian suma orang termasuk aku. 

Semoga dengan berlalunya tahun 2011, aku harap bakal mematangkan fikiran kita, termasuk aku dalam membuat sesuatu keputusan. 

Semoga dengan berlalunya tahun 2011 jugak, aku harap bisa mematangkan perangai aku. 

Semoga lagik dengan berlalunya tahun 2011 yang penuh dengan segala kejadian, peristiwa, dan kenangan bisa mendewasakan diri kita suma. 

Yah, selamat tinggal 2011!!!

Selamat datang tahun baru 2012!!!

Tahun baru, azam baru(kunun...), perangai baru(yo la tuuu)... Erk????









Ok, tima kaseh sudi baca!! Sayang korang!! ^_^










No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......