29/12/2011

Bapaknya Comey, Maknya Pun Comey Gak, Anak Depa Lagik Comeeeyyyy...!!!

Assalamualaikum korang suma...


Hah, nak tau tak sapa dia yang comey tak abis-abis nih??? Nak tengok tak??? Nak tau tak?? tanak...?? aaarrgghhhh, tak kesah, pedulik la korang!!! huahuahua....


Ni ha, budak Aniq ni.. nak tengok gambar dia tak.. ok gi turun bawah..
















turun la bawah lagik..




























kat bawah laaahh...




















jeng,jeng,jeng.......
















Aniiiiiiiiqqqqqqqq.......budak comey banget!!!!









apa tengok-temgok????






ini mama budak comey tu, Kak Shima Bulma








eheeemm!! hihiiiii....Aniq, cenyuuuuummmm....:-D






'Peace' dr aniq yg x mnjadik..hahaha..






menatang ape atas kapla aku nih weyh????






masih di dlm keadaan yg x puas ati...heheee..






tecik-tecik lagi badan dah ketaq-ketaq yu oooolllllllll....






minum MILO anda akn jadik kuat dan dapat badan ketaqketaq macam sy...heheee...






minum lah MILO yeee.....






sengih kemaeeennnn....






nyum!!!






belek mende tu aniq????






hamboiiiiiii....kening!!!!kerut semacam jek...






fuuuhhh....sedap ye aniq munum MILO tp blm byr lagi tu kan...huahuahua....






tengok ape tuh???? 


















Ekceli, budak ni anak kepada kawan seopis aku.. Nak tengok lagi banyak gambar-gambar budak aniq ni bole gi terjah blog kak shima ni skang. Gambar-gambar ni suma aku amik tym kitorang gi men badminton kat setapak aritu.


Len ari lagik aku aplod gambar len pulak ok.. Sebab gambar ni pun sebenarnye dah berkurun lama dalam tepon aku..hihiii...














Ok, tima kaseh sudi baca!! Sayang korang!! ^_^







2 comments:

  1. @Lizzie Yasmin~ heheheeehh...chomel kaannn..anak org nih..ank awak nti lg chomeyllll...hehe...

    ReplyDelete

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......