13/12/2011

Luka-luka yang kurasakan...huhu...

Assalamualaikum korang...


Hai sumanya.. sehat tak?? Aku, ok2 aja. Tau tak, Jumat lepas adalah hari yang agak malang tapi tidak berbau bagi aku. Eksiden kat opis. Huhuhu...eksiden yang camna tu?? takde la teruk sangat pun, cuma terkena kaca meja je. Tangan ngan kaki terhiris ngan serpihan kaca. Sakit tu memang sakit, darah pun kluar bole tahan. Tapi takdela sampai berlumuran pun darah tu kat tangan ku. Dahla tengah sakit gigi ni, terasa ngilu semacam je tauu..


Ok, alkisah pasal kena kaca tu td.. Aku sendiri pun tak pasti camna bole jadik. Tapi mungkin memang dah ditakdirkan kut kaca tu memang dah sampai ajal, dan aku pulak yang menjadi mangsa keadaan . Heheeee... Kecederaan takdela terok mana pun. Sekadar tercalar cikit ja.. huhu..


Tapi skang luka kat tangan ni rasa gatal-gatal. Orang cakap kunun luka ni dah baik kunun.. Yeke?? gatal ni wei, rasa nak garu je kuat-kuat. Garu kang len plak jadiknya.. Huhu.. sabo jelaaaaa...














Ok, tima kaseh sudi baca!! Sayang korang!! ^_^






No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......