Welcome Twenty Twelve!!!!!

Assalamualaikum korang.. 
Yeeaahhh, 1st entry for this 2012.
Tak tau nak cakap apa, nak cita mende..
Suma pun tak tau.

Just nak wish Selamat Tahun Baru Dua Ribu Dua Belas kpd SEMUA.
Semua ahli keluarga tersayang yg jauh di mata tapi salu dekat di hati.
Semua kengkawan tak kira sapa pun jua.
Semua pembaca blog tak kira korang baca dari mana.
Semua makhluk Allah sekalian.

Macam bese, taun baru pasti di kaitkan dengan azam baru.
Ok, apa azam baru korang?
Aku???
Ntah la.. Taktau nak azamkan apa kali ni, taun ni, masa ni.
Yang aku tau, azam-azam aku pada taun-taun yang suda berlalu suma tu pun belum tentu dah tercapai.
Huahuahua... mengong!!!

So, camne sambutan tahun baru?
Pi celebrate kat ne semalam?
Mesti best kan...
Aku????
Takda pi mana pun.
Dok umah sensorang.
Ngadap tibi sensorang, ngadap laptop pun sensorang jugak.
Kol mak malam tadi.
Lama jugak borak.
Sayu giler rasa hati.
nangiiiisssss....:'-(
huhuuuu....T_T

Ok lah, semoga tahun baru ni akan mendatangkan suma yang serba-serbi baru kpd kita semua.
Yah, InsyaAllah.. Amin... 














Ok, tima kaseh sudi baca. Sayang korang!!! ^_^






Comments

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

PENGALAMAN MENAIKI PENERBANGAN RAYANI AIR

Warded.