22/12/2011

Selamat Ulang Tahun Kelahiran Abangku!!!

Assalamualaikum korang...


Hai sumanya, sehat tak?? lama tak apdet blog.. Asek bukak blog orang len jek, baca entry orang jek.. hihiii.. Naseb bek best!! Tak busan.. huhuuu..


Oh iye, straight to da point jela eyk.. Aku bukan apa, juz nak wish HAPPY BELATED BEFDAY for my only one BROTHER. Yah, satu2nya abang yang aku ada. Hehehe... Yela, aku ada 2 kakak, sorang adek pompuan, 2 adek laki, sorang abang. Yihaaaa.. So, agak-agak korang bapa suma adekbradek aku?? hehe...


Ekceli 20/12 aritu lagi befday abangku ni. Tapi tak sempat nak wish. Well, Ridwan B. Hasbi, selamat hari lahir yah. Semoga menjadik anak yang berguna kepada mak ngan bapak, jadik abang yang terbaik kepada kitorang adek-adekmu, jadik adek yang terbaek jugak kepada kakak-kakakmu. Yeah, Happy Birthday Bro!!















Ok,  tima kaseh sudi baca!! Sayang korang!! ^_^








No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...