Aku Dah Sign SBPA..Korang plak apa cer???

Assalamualaikum korang...


Minggu lepas aku dok sokseksoksek pasal SBPA tu kan.. kat sini klu tak silap aku. SBPA, Skim Baru Perkhidmatan Awam. Yang aritu salah pulak nama penuh aku letak. Hihihiii.. Yela, ramai kan yang tak brapa nak berkenan dengan apa yang telah dilakukan oleh SBPA ni. Aku malas dah nak terangkan. Huhuuu..


Tadi aku dah naik pi kat admin, baca suma apa yang patut sebab nak sain SBPA tu la. Pasal kenaikan gaji tu yang utama nak kena tau. Pasal bila ko nak pencen pun kena tau jugak. Kot ye ko nak pencen sok lusa sampai umo 60 taun, ko jaga la kesihatan fizikal,mental serta zahir dan batin tu leklok mulai skang. Huahuahuaaa..


Overal, aku puas ati la jugak dengan apa yang aku dah tengok sendiri dengan mata kepalaku ini. Dah sain suma. Malas nak peningkan kapla hotak piker banyak-banyak. Suda sain, kira setel la tu kan. Hehehe..















Ok, tima kaseh sudi baca!! Sayang korang!! ^_^







Comments

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

PENGALAMAN MENAIKI PENERBANGAN RAYANI AIR

Warded.