27/12/2011

Aku Dah Sign SBPA..Korang plak apa cer???

Assalamualaikum korang...


Minggu lepas aku dok sokseksoksek pasal SBPA tu kan.. kat sini klu tak silap aku. SBPA, Skim Baru Perkhidmatan Awam. Yang aritu salah pulak nama penuh aku letak. Hihihiii.. Yela, ramai kan yang tak brapa nak berkenan dengan apa yang telah dilakukan oleh SBPA ni. Aku malas dah nak terangkan. Huhuuu..


Tadi aku dah naik pi kat admin, baca suma apa yang patut sebab nak sain SBPA tu la. Pasal kenaikan gaji tu yang utama nak kena tau. Pasal bila ko nak pencen pun kena tau jugak. Kot ye ko nak pencen sok lusa sampai umo 60 taun, ko jaga la kesihatan fizikal,mental serta zahir dan batin tu leklok mulai skang. Huahuahuaaa..


Overal, aku puas ati la jugak dengan apa yang aku dah tengok sendiri dengan mata kepalaku ini. Dah sain suma. Malas nak peningkan kapla hotak piker banyak-banyak. Suda sain, kira setel la tu kan. Hehehe..















Ok, tima kaseh sudi baca!! Sayang korang!! ^_^







No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......