16/12/2011

Dinner samadengan makanmakan!!!

Assalamualaikum korang...


Selamat tengahari Jumaat. Dah lunch belom?? makan apa tadi? Yang lelaki tu, dah pi semayang jumat ke belom tadi? Jan cuba-cuba nak ponteng pulaks yeee... Kalu orang pompuan macam aku ni takpe, ada hari-hari tertentu dapat cuti sebab ABC. Tau tak ABC tu mende?? ABC tu maksudnye 'Allah Bagi Cuti'. Hihiiiii.. Aku tau perkataan tu pun dari adek pompuanku yang sekolah kat SMK Agama Miri nun.. So lepasni kalu ada sesapa tanya jawab je ABC, tu pun kalu korang memang betul-betul cuti ye.. hehe..


Aku nak cita pasal malam tadi. Aku gi temankan Zairul gi dinner kat Taman Perdana. Ape tah nama tempat tu aku lupa tapi yang pasti memang kat kawasan Taman Tasik Perdana tula. Eyh, yeke??? ntaaaaahhh... huhuuu.. Petang semalam balik keja je terus pi kat situ. Dengan baju kejanya, serabai semacam je, gembel jela aku masuk kat tempat tu. Dah Zairul cakap ikut je, sebab ada makan-makan, ade lucky draw tapi kami memang tak berapa nak lucky le malam tadi sebab sejibik lucky pun tarak dapat. Sadisnyeee...-_-


Sayang seribu kali sayang, aku langsung takde amik gambar pun. Bukan ape, segan kauuuuu.. Dengan suma orang aku tak kenal sapa pun, men ikut je kasi temankan si Zairul tu. Ada amik pun tapi kat tepon orang len laa.. Dinner tu abis dalam pukul 10lebih gitu. Balik umah pun lewat. Sampai umah pukul 11malam hokeyh. Sampai je aku terus mandi pastu terus tido. Penat campur mengantuk samadengan tidur... Heheeeehehe... ^_^


Sampaikan pagi tadi bunyi jam pukul 6.15pagi pun aku tak sedar. Tuptup je dengar Kak Aini dah ketuk pintu bilikku. Huhuuu.. Takdela lewat sangat pun..hehe.. Oh ya, dinner pasal apa yang aku temankan Zairul malam tadi??? Itu, nex time aku kasi storymory lagi ye. Heheeee... Ok bai!!!

















No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...