07/06/2012

With Putri Balqis.

Assalamualaikum...




Lamanya aku tak apdet blog... selama ni bukak2 blog pun sekadar nak baca entry2 blogger len.. aku sendiri takda idea nak cita apa.. Asek blogwalking ja aku... Sebenarnya banyak jugak yang aku nak crita, tapi aku rasa macam ada sesetengah tu macam tak perlu sangat la kut eyk. Sebabnya banyak benda jugak yang jadik aritu. Macam2 hal ada. Tapi aku malas mo serabutkan kepala, kusutkan otak pikir pasal2 tu suma. Ikutkan kalu aku bercerita dalam blog ni pun, belum tentu abis aku meluah.



Kadang kan aku terasa la kan yang 2,3 menjak ni aku macam blur2 gituuuu... Mungkin tensyen sangat kot eyk.. stres tu pasal la jadik gitu kan. Banyak sangat yang dipikirkan, tak pasal2 jadik tak menentu daahhh... Sampaikan penah skali kakak2 kat opis aku ni bercerita la kan, pasal ape ntah, aku tak hengat la, tapi kan aku bole pulak tak paham. Tak paham sebab apa aku pun tak tau... terus la aku jadik lambat pikap gituu.. selloooooowwwwwww.... heheee... Tapi memang betol la, macam2 yang aku tengah pikir skang ni. Tapi takpa, abaikan semua itu.




So, berbalik pasal tajuk entry aku tu kan... Adala semalam ni kak aida bawak anak dia, Balqis.. Comei budaknya.. Putih melepak, mata sepet2 cam anak cina, sejibik same cam muka kak aida. Esok luse dah beso mesti lawa kemaen... tengok le sapo omak yoooo.. hehehehh... Seingat aku ni kali ke2 kut budak balqis tu datang opis kitorang dok menempek ngan aku. Masa dia datang semalam aku bukak cite Seefood tu. Yang cite katun2 ikan tu, yang orang Malaysia buat cita tu kan.. Adela jugak dok borak2 ngan dia. Hihihiiii.. macam2 aku tanya. Petang pulak, lepas lunch dok kat tempat aku jugak. Petang tu dia bawak lukisan pi kat tempat aku. Xpa, layan gambar dulu.. jom!!



Balqis men belon yang buih2 sabun tu... lama giler dah mende tu kat tempat aku. Sejak kak fid kawen taun lepas lagik...


kat tempat aku kan ade krusi kekecik tu, yang comey2 tu, yang kaler ijau tu haaaaa... beli kat IKEA. Cam kat tadika dah tempat aku ye...



tengok kuku jari dia, siap berinai2 bagai.... ko ade?????


lukisan yang kami warnakan..

ce teka, yang mana 1 balqis kalerkn, yang mana pulak aku kalerkn... hihiii...


masa ni, aku suh balqis amikkan gambar...tapi brgegar pulok....

ooowwhhh... nak kena amik sendiri jugak..kehkehkeh...

balqis.

bersama lukisan masing2.. hahaahah... kanak2 6taun lawan mewarna ngan kanak2 yang terlebih ribena umo nak masuk 22taun dah bulan niiiiii.. adeeehhhh... =.="

ok, ni lukisan aku yang warnakan.. tapi bukan aku lukis tauuuu...heheee...

ni balqis punye.. ok la tu, not bad maaaaa... baru nak blaja mewarna... dia tiru sume kaler yang aku guna.. Takpa2, sok lusa terer lah tuuuuu..

ok, jom kite amik gambar same2 pulak... heheee...





Gitu laaa... semalam tu aku takda keja sangat, so melayan jugak le ngan balqis ni. Aku tanya cita2 dia nak jadik apa, dia siap cakap nak jadik polis.... Waaaaahhhh.... hebak lah!!! hehee... So, balqis, nex tym awak datang le lagik opis saya yee.. nanti kita bole men kaler2 lagik... hihiii...


No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...