Selamat Pagi!!!!

Assalamualaikum...




Arini aku sampai awal lagi... Tadi aku punch kad pun kalu tak silap dalam pukul 6.50 gtu.. Awal kan??? Bagus!!! Heheheee... Semoga berterusan.. InsyaAllah... Sampai tadi memula terus pi duduk kat sofa kat lobi. Pastu kak Linda sampai aku ikut naek skali. Tak brani dah aku nak naek sorang2 weh.. takut. Hahahahaaahh.. Pastu kol incek sayang aku, sapa lagik, Man tu laaa... Dari kat umah lagi tadi aku dah kejut suh bangun, tido mati sunggoh dia tu. Kol brapa kali tak jawab pon. Sokmo gituh. Malam tadi gi tengok bola jam 1 baru balik. Haiyooooo... sabo jelaaaaaa... Oh, aku posa arini. Posa ganti. Semoga bertahan hingga waktu berbuka. InsyaAllah. Pagi tadi aku bangun minum air je. Pastu sambung tido balik. Kak Abby ade gak bangun makan sahur. Tapi aku malas. Hahahahaaaa..



Oh ye, arini aku plan nak balik umah kat Selayang. Nak gi amik bantal. Nak amik gak barang2 yang patut. Arini jugak hosmet aku tu takda kat umah. Kalu tak silap pi Perak. Ade kursus. Ha'ah, iyela tuuu... Hurrrmmmm..., pe lagik eyk??? Oh ye, petang semalam balik kije aku jalan kaki dari opis pi Masjid India. Lalu kat Jalan TAR. Lalu kat belakang MUAZ tu suma. Macam tak pecaya je aku jalan kaki sorang2 kat situ. Waaaahhhhh... hebat!!!! Hahahahaaa.. Sampai umah dalam kul 6lebih. Ok la. Penat jalan kaki straight je. Takde men naek2 tangga daaahhh.... heheheee..



Ok la, nanti sambung lagik. Nak sambung wat kije. Hihihiiiii... ^_^



Comments

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

PENGALAMAN MENAIKI PENERBANGAN RAYANI AIR

Warded.