20/06/2012

Sate Station.

Assalamualaikum...



Pagi ni aku datang opis dari Selayang. Petang semalam kan aku balik sana, konon nak amik barang. Tapi nan ado jelaaaa amik barangnye. Last2 tido sana jugak aku malam tadi. Pagi tadi alarm kat tepon bunyik kul 5pagi. Tapi aku bangun jap pastu tukar jam 6 plak kasi bunyik lagi. Dah bunyik kul 6 tu aku terus bangun, mandi, siap2 suma, kul 6 lebih2 tu aku kuar dah, turun bawah, bejalan kaki le ke stesen bas berdekatan. Tunggu punya tunggu kejap, sampai dah bas. Pastu dalm kul 7 lebih2 tu aku sampai opis daaa. Aku punch pun tadi kalu tak silap aku dalam kul 7.37 gitu la.. Sebelum kul 8 ok...



Ok, stop. Cukup2 la cita pasal semalam dan pagi tadi. Now, jom. Aku nak cita masa pi makan Sate station itu ari. Bile eyk, entah. Lupe daaahhh.. Sate Station ni baru je lagik bukak. Bukak kat area umah. Kat Dewan Seri Siantan tuuuu.. yang kat dalam ada kolam renang tu bah.. Aku salu je tringin sangat nak pi mandi-manda berenang-renang kat situ tapi idak le penah kesampaian. Sadiiisssss giler.. So, jom cekidaud ape yang aku makan... hihiiii..










Oder limau panas. Masa ni aku terbayangkan TEH O limau, tapi bole pulak pi oder limau panas. huhuuu...


Ko tengok, cawan dorang lawaaaa... siap ada lambang sate lagiiiikkk...

eyh..

member tu oder set nasi ni. Ade sup, ngan telur dadar. Tapi tak best sebab nasi ngan telur dadar tu sejok. Tak selera la nak makan. Sup tu je yang panas. Tak menarik langsung!!!

Sup ni entah le sup ape. Tapi budak pelayan tu cakap ade daging. So kirenye sup daging la kut eyk.

Ni diaaaaa... dah nama pun makan kat kedai sate, harus lah oder sate jugak. Sate Station. 1cucuk tu rm1. Mahal??? agak laaa.. ayam tu idak le beso beno, sedang2 la jugak..

kuah kacang dia terbaekkkkk. Tapi kuat beno bau belacan. Lepas makan tu abis jek idung aku gatal2. Bersin tak benti. Haaaaaaccchhiiiiiimmmmm..

Ni sate daging. Agak besar jugak laa.. puas makan..

Sup member tu.. tak abis pong.. sebab dia cakap sup tu tak sedap, pastu daging pun macam hanyir. Eeeeiiiiii... macam2... Cerewet kemaen!!!!

hahahaaaahhhh.. aku berjaya melantak sate sebanyak ini. Cer kire bape batang cucuk sate aku makan. hahahaaahhh... Terbaek!!!

Eyh, caaakkkkk!!!

Bil. Tambah lagi 5 tu sebab nak tapau. hahahaaahh...

Sup ni memang tak sedap pun. Rasa masam2 dah lebih kurang macam tomyam jek tapi tomyam lagi sedap daaahh.. Baek le dorang ni hidangkn tomyam je kan.. huhuuu..







So, begitulaaaa.. Kesimpulannya, sate station memang sedap dan terbaek wa cakak luuuu!!!! Ok, cauuuuu..





Pssstttt~~~~> Nak makan sate lagiiiikkkkk.... =.="




No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...