Tempahan Siap!!!

Assalamualaikum...




Khamis lepas kak Tiha ada tempah Apam Mini Polkadot. Dia tempah 200bijik. So malam tu bertungkus-lumus le Kak Aini mengadunkan bahan2 nak buat apam mini polkadot tu. Seperti bese, aku cuma tolong corak2kn aje. Susun2 dalam bekas kasi muat tu pun aku jugak le. Aku suka tu. heheee... Jom tengok gambar.























So, kalu nak tempah, macam bese, kontek2 la eyk... 50bijik, RM16. Kak Tiha tu tempah 200bijik, so pandai2 le korang kira bape harga. Tapi kak tiha punya tu tak sampai pun  200bijik, sebab ada kurang sikit. So, harga pun kena kasi kurang jugak. Pape pun, tima kaseh sudi tempah. ^_^





Comments

  1. bila tgk gambar rasa teringin nak buat
    tapi asiklah tak terbuat
    ada je alasan..agaknya senang lagi kalau tempah je

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sng klu tempah akak.. ckp je nk brape.Pastu dh siap kang byr,amik,pastu mkn.Sedapnyeeeee...hihihiii..

      Delete
  2. comeynya !!
    teringin nak buat tapi takde mase.
    ewah padehal pemalas :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg comey..sedap plak tuh..kihkihkih...mcm2 perisa ade...tp ni bkn sy yg buat,housemate sy yg buat.Sy cuma tlg je pape yg ptut.Heeeee....

      Delete

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

PENGALAMAN MENAIKI PENERBANGAN RAYANI AIR

Warded.