OT Weekend.

Assalamualaikum...



Hari tu kan aku ada bagitau yang aku ada OT kat opis. Aku ngan kak ina. Hari sabtu lepas2. Bukan la OT apa sangat pun, cuma kitorang kena suru pantau jela keja2 cleaner yang cuci karpet kat opis aku ni ha. Kalu diikutkan idak le susah beno, tapi dah bos cakap kena ada orang yang jaga so aku pun merelakan diri le nak ot. Sebab bole buat claim. Taula tak bole nak claim duit, aku pun tak kisah jugak. So, hari sabtu tu aku kuar umah 7.30am, sampai opis dalam dekat2 pukul 8.00am gtu la. Kak ina ngan anak dia dah sampai dulu. Oh ye, kak ina bawak anak pmpuan dia aritu. Baru setaun lebih eyk kalu tak silap.




masa ni kitorang pegi beli bekfes.

Damia ni tidak memberikan kerjasama laaa...

kenape aku bergego??? tapi takpa, still comey lagik..hahahahahaa

Hai, nama saya Damia Arabella. Uiiiiii....nama dia, kemaen lagi, kalah artis!!

men kejar2 ngan damia.

fotoshoot bersama damia

oh, sile abaikan sticker doremon kat blakang tepon saya tu. huahuahuaaaa.. x bole blah sunggoh!!!!

damia gelak2..

damia senyum2..

pastu pegi pulak kat tempat aku. Masa ni aku pasangkan dia cite katun2 ikan tu, tajuk pe lupe daaahhhh...

tapi dia tanak layan... dia nak sepah2kan je kat atas meja aku..

abis suma berterabur.. tapi takpa, sebab damia comel so aku maafkan.. hahahaaa.. :-P

lepas tu pegi pulak men kat tempat len..

nampak je benda len macam sikit, mulalah diaaaa...

korek2 lubang..

Damia pun pantau jugak kerja2 cleaner tu...

ok, pegi tengok keja dorang...ok ke tak ok..

naek atas meja pulak..kalu jatuh abis akuuuuu...

eyh????





ok, sekian tima kaseh.







Nape???? tak nampak macam aku buat keje eyh?? memey ahh.. sebab aku juz tengok2 je cleaner tu cuci karpet. Dan pastikan tidak berlaku sebarang kemalangan, kehilangan atau kerosakan. Pagi tu memula dorang cuci karpet kat belakang, kat BKBA, so aku pegi tengok2. So far ok jela kut, takda apa pulak komplen dari dorang. Lepas tu cuci kat bahagian opis aku. Masa tu memang aku bergilir2 ngan kak ina. Aku kejap2 men ngan damia. hihiii..



Tapi yang tak bestnye, meja kaca kat dalam bilik bos aku bole pulak pecah. Tak tau camne bole terjadi. Pastu dorang komplen cakap macam tade pape perubahan pun. Nampak bese2 je keadaan karpet tu. So aku tak bole nak cakap ape la... Entah le, nak salahkan cleaner tu sebab tak buat keje, tapi aku ngan kak ina sendiri dah tengok dengan mata kitorang ni. Tapi biala, dah lepas pun suma tu. huhuuuu...


Lepas ni harap2 dan moga2 takda lagi la terjadi yang begitu... hurrmmmm...




p/s ~~> teringat2 pulak ngan hal semalam... seram aku!!!!







Comments

  1. comel nya si damia tuh.
    nama pon bukan main kelassssssss lagi.
    kelas kau dik.
    hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaaaa...tau xpa..nama kita ni pn xdela kelasss cmtu...gelassss je la kut..hehe..

      Delete
  2. hi taty,
    thanks coz follow dieya :-)
    dah follow taty balik.
    alololo comelnya damia tu.. rasa nak cubit2 pipi dia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi dieya...
      welkam...well, thankz jgk cuz sudi follow blk...
      anak org tu, xbole nak cubit sesuka hati...hihihiiii... ^_^

      Delete

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung