06/07/2012

Selamat Pengantin Baru Buat Ina.

Assalamualaikum....



Saja nak ucap Selamat Pengantin Baru dekat Ina. Dia ni sebenarnya adek sepupu Man.
Arini dia nikah. Pagi tadi aku kol, dia bagitu yang dia nikah kat Bekenu jam 2petang ni.. Aku tak dapat balik. Sedih sangat2.. Aritu dorang kemaen lagik dah jemput aku. Ina tula, dah bapa kali kol aku asek ingatkan suh aku datang. Apa bole buat, keadaan tak mengizinkn untuk aku attend wedding ko la na... Sory sangat2 tau.. mintak maf byk2. Man pun mengharap aku datang... sory sayang, i can't. T__T



Ina ni muda lagi dari aku. Baru 20tahun. Sebaya dengan adek pompuan aku. Tapi tula, macam yang Man cakap ngan aku, jodoh dia dah sampai.. hurmm.. ok sayang. Baru je raya posa taun lepas kitorang berhuha2. Pastu dah siap plan lagi kononnye raya taun ni nanti nak gi jenjalan sesama lagi. Tapi nampaknya Ina dah jadik bini orang masa tu, so tak bole dah berlagak bujang macam kitorang.. Sedih tauuuu....



Tak berkesempatan langsung nak pegi kenduri kawen dia. Brapa orang dah kawan aku yang dah kawen yang aku tak dapat nak balik kampung untuk pegi majlis dorang. Ni yang tak best keja jejauh ni .. Weiiiii, aku sedih. Rasa sebak sangat. Aku sedih bukan sebab aku tak suka. Sedih sebab ilang kawan... Eeeiiiii... ntah pape kunun ilang kawan.. masih bole kawan lagi laaa.. hurmmm.. ok.. Fine..



Tapi dalam masa yang sama, aku tumpang bahagia dan gembira untuk kawan2 aku tu.. Aku doakan semoga korang bahagia slalu.. Eyh, bape kali nak bahgia daaaaaa.... heheheee...




ni la Ina. Masa ni dlm tren...otw nak balik umah aku kat selayang.. masa tu kan aku masih dok kt selayang lagi...

yang ni masa kitornag tunggu teksi.. nak jenjalan gi JJ kalu tak silap aku..



Sarina dan Sariza, aka Ina dan Ica... Dorang ni kembar. Perkara bese kalu berkawan dengan mana2 kembar, mesti tak bole nak cam yang mana 1. Tapi aku, alhamdulillah, awal2 jumpa lagi dah tau mn 1 Ica or Ina. heheheee... rindu ngan korang...








Gambar2 suma amik dari pesbuk dorang.. hihiii.. Baru td tgk pesbuk Ica, bgtahu yang Ina dah selamat nikah.. Alhamdulillah.. ^_^



2 comments:

  1. samelah. kite kerja kat kl. kawan2 pulak ramai yang kawen kat johor. sedih tak dapat datang :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan,kan,kan...sedih sgt...ahd ni ada lg member nk kawin.. klu smpat ingat nk pegi.. kene blk Klang nmpaknye nii...

      Delete

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......