18/07/2012

Wedding My Classmate, Dawaty Hamid.

Assalamualaikum.... ^_^




Terasa dah lama giler tak apdet blog kan.... bukak2 jugak, sekadar blogwalking jela... takdenye mengomen pun.. sory la eykk... kalu ikutkan banyak je nak cite, tapi asek la tak menjadik. Banyak kali asek la tunda2 je pasal nak apdet blog. Ingatkn aritu nak le apdet blog pakai samsung tab aku tu, tapi idak le reti2 jugak... hihihiiii... takpa, baru lagik, so slow2 jelaaa... practice make perfect... gituuuuuwwwww....


So, kali ni nak cite pasal kenduri kawen kawan aku masa skola rendah dulu. Kitorang dulu 1 kelas dari darjah2 sampai darjah6. 2orang kawan baek aku dah kawen. Cepat jodoh korang kan, alhamdulillah... Aritu masa dia buat kenduri kat Miri aku tak dapat nak balik. Dia buat kenduri kat Miri tu pun sebenarnya aku tak tau. Aku tau pun sebab Man yang bagitau kat aku. Aku macam tak pecaya. Aku mesej Dawaty. Sedih aku cakap sebab dia kawen tak jemput pun. Pastu dia cakap dia ada invite kat fesbuk...hurrmmmmm.. mana la aku tauuuu...


Tapi takpa, sebab bila dia buat majlis kat Klang aritu, majlis belah laki, nasib baek aku dapat datang. Dapat jugak tengok kawan aku sorang ni bersanding. ok, jom tengok gambar... hehehe...







Ni khemah pengantin... gambar ni aku amik dari tingkat5, umah kakak sepupu Man.


masa ni pengantin dah duduk.. aku tak turun lagi sebab malam tu baru aku turun. Tapi tu pun dah lewat... sedih.. :-(


hadiah untuk pengantin. Aku ada post gambar ni kat dalam pesbuk aku. Siap suh teka lagik apa isi kat dalam.. macam2 je jawapan. Ade yang cakap cawan 6bijik la, ada jugak jawab coklat. Hahahahaaa.. macam2 jelaaaaaa... :-P so, agak2 korang le kan, ape kat dalam ni??? hahahahaaaa...

Salah sorang besfrend aku, Hajra. Kitorang suma umo sebaya je...





suapan kek dari kedua orangtua pengantin pompuan..

Dawaty dan emak dia..


aku nampak kurus la plak kan kat dalam gambar ni... hahahaaaa... jangan pecaya, itu suma auta semata2. Sebenarnya aku gemok, besar gedabak mengalahkan mek gajah... hahahahaaa.. :-P


Dawaty ni pakai kasut tinggi sangat nii.. bape inci entahh... sebab tu aku nampak kerdil.... hahahaaa... =_='
tudung hitam yang kat tengah2 tu mak Dawaty.




kami ber3.. Hajra, Dawaty, aku.




ni anak buah Man. hehehe.. kemaen eksaited je dorang masa aku datang umah aritu. Yela, dah lama kut aku tak penah datang gi umah dorang. Aku rasa sejak Man dah balik Miri. Sebab dulu masa memula Man le yang kenalkn aku ngan dorang ni. :-)





yang ni pulak, kakak sepupu Man, Kak su.



pengantin.

ni gambar last, tapi tak ikut urutan sangat pun. heheheee. Masa ni kitorang dah nak balik, pastu kak su pi tanya kat aku, nak naek ke tak?? aku jawab le nak. Sebab masa tu aku ingatkan dia tanya dah nak naek umah ke?? Rupanya dia maksudkn naek pelamin bergambar ngan pengantin. heheheee....
aku tak kenal ni sapa. Yang aku kenal, kak su ngan wana je. hahahaaa...


Ni Wana, anak buah Man. Dah tingkatan4. Taun depan nak amik SPM daahhhh....






Aku keliru dah masa apdet ni tadi. Sebab aku pun tak tau gambar mana yang dah masok, mana belom.. adeehhhhh... konpius tahap gabang... takpe, nti pi tengok kat pesbuk aku sebab kat pesbuk laju je aku aplod gambar.. hahahaaa.... segalanya di hujung jari plak kannnnn... hahahaaa...


Ok la, BTW, Dawaty dan Husband, Selamat Pengantin Baru. Semoga kekal hingga hujung nyawa. Harap suka dengan hadiah yang aku bagi. tu.. hahahaaa.... ^_^




P/s ~~~: seronok tengok orang kawen..... heheee... {*_^}




2 comments:

  1. salam nk update blog guna tab kena install dulu bog driod ker apa tah lupa tapi ada dalm tab punya market,pastu masukkan email n boleh ler update guna tab....sy pun dah lama tka update blog guna tan sebbbbb tak saya dah retak seribu meribu2 kucing bagi jatuh sob sob sob

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkslam...ooowwhhh, gtu eyh... td sy dh install blog, yg lmbang blog tu, mcm huruf b bekground oren...yg tuke??? Tp mcm lece jgk eyk...kan3.... tp xpa, sbb baru lg niii.. hehe....Eyh, tima kaseh byk tau sudi kgsi2....Selamat posa... ^_^

      Delete

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...