New Parfume!!

Assalamualaikum...







Eyh, jap.. sebelom tu nak tanye, betol ke aku eja perkataan parfume tu camtu?? ke 'perfume'?? alamaaakkkk.. aku konpius daaaa... lupa la plakkkk... hihiiii..maluuuu.. >.<


Ok, ok.... Ni sebenarnya baru je dapat tadi. Terus nak apdet. hahahaahh.. saje je tauuuu.. Dah lame sebenarnya aku order. Minggu lepas kalu tak silap. Baru hari ni aku dapat. Aku oder ngan kak wati.












Aku oder Escada Ocean Lounge. Memula aritu oder Escada jugak, tapi escada ape entah aku lupa la plak. Skali pastu aku ada beli minyak wangi botol kecik, amik escada jugak, escada ocean lounge la, pastu bau cam sedap dap dap je, terusla aku tukar oder tak amik pun escada yang akulupanamatu pastu amik escada ocean lounge ni jela.





Escada Ocean Lounge,100ml, RM70.




tetiba ade yang ni. Minyak wangi jugak. Vera Wang Princess. Kak wati bagitau sempena promosi nak raya, so dapat free yang ni la. Eyk, gtu ke???...




lepas ni feeling2 princess la akuuuuu.... ko ade??? hahahahaahh...




haaaa, nila minyak wangi yang memula aku beli kat Maju Junction aritu. Sebab bau dia yang ni cam sedap dap dap, tu yang aku tukar oder.



sekali dapat 2botol minyak wangi baru daaaa.... yeeaayyyy...saya suka!!!




ok, posing ngan minyak wangi baru. Tapi gambar kat kotak agak kelucahan sikit la..




kita tukar. Posing ngan botol pulak. Baru santek.. sedap mata memandang sesedap haruman Escada Ocean Lounge. Cewaaaaahhhh.... amacam?? bole jadi duta tak??? hahahahaahhh... veranganjelevih.







Awal2 aritu aku amik minyak wangi Midnight Fantasy, yang Britney Spears kalu tak silap. Yang botol kaler pepel, pastu macam ade blink2 kat botol dia tu kan. Bau pun sedap jugak. Pakai pun tak abis lagi tu. Aku ada beli untuk Man sekali masa tu.






yang nila...memang sama sebijik camni.




yang Man punya aritu aku beli yang ni. Dunhill Desire. Nasib baik bau pun sedap dap dap jugak. Man pun suka. hehe..





letak lam kotak, siap ada bintang2 kertas lagi. Hah, romantik tak aku??? hahahahaa...




yang kat dalam kotak biru tu gelang tangan silver. Aku beli untuk dia jugak.



Gini le rupa gelang tangan tu. Eyh, gelang tangan ke rantai tangan??? tapi yang pasti pakai di tangan ye..



dah siap balut cecantik, dah pos laju, dah selamat sampai pun.






Barang tu dah lama pun sampainya. Selamat pun. Heheheeee.. gelang tangan tu pun dia dah pakai kat tangan dia. Aku tak sempat nak tengok pun lagik. Yela, jauh kut nak balik miri semata2 nak tengok hok tu je. Gilo ko apo. Takpa, jan kasi ilang tau. Minyak wangi tu pun aku takmo ada sesapa yang guna selain dia. Hahahahaa.. pesanan dari sorang kekasih. Kihkihkih... :-P




Pastu man cakap kat aku yang dia tak sempat pun lagi nak kira jumlah bintang2 kertas tu. Aku senyum jela sebab aku pun taktau brapa jumlah bintang2 kertas tu suma. Tapi aku memang nak dia kira. Kihkihkih... Gigih tak aku blaja lipat2 kertas tu semata2 nak buat untuk dia. Memula aku blaja lipat dari pija, tapi tak reti2 jugak. Pastu awal taun aritu kan aku balik miri, cuti 2minggu. So aku blaja la pulak dari adek pompuan aku. Kemaen lagik aku semangat giler beli kertas lipat2 bintang tu banyak2. Pastu sepanjang masa melipat kertas saje. Kasi bentuk jadik bintang.



Mak aku lagi best. Dia siap suruh aku letak dalam botol kaca lagik bintang2 tu suma. Hahahahahaa.... memang aku terpikir camtu, skali dah tak sempat nak cari botol kaca. Balik KL aku sambung lagik lipat2. Nampak macam dah banyak, tapi tak banyak lagi. Pastu beli pulak lagi kertas kat JJ Klang. Masa tu aku dengan sepupu aku. Dia blanja aku novel sebab dia dapat vocer buku 1malaysia.




So skang ni, aku tak pasti la man dah kira blom. Tapi konfem dia pun tak larat nak kira. Banyak kut. Hehehee...





eyh, ok ahh.. nak sambung wat kije. Bizi,bizi,bizi.... la sangattttt... babai!!! ^_^


Comments

  1. rajin gila buat bintang tu. sweeet. hehehe
    dulu time sekolah memang rajin buat camtu.

    eh best gila kumpul perfume !
    huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'ah, rajin brsebab.. kihkihkih... dulu msa skola x reti pn buat suma tu, salu tgk kwn2 buat jeles je sbb dorg pndai buat, aku x reti buat.. hahahaaa... Botol perfume lawa kan.. hehee..

      Delete

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

PENGALAMAN MENAIKI PENERBANGAN RAYANI AIR

Warded.