Aktiviti Di Opis...

Assalamualaikum...


Hari jumaat lepas kitorang kat opis men masak2.. hahahaaa.. men masak2 la sangattttt.. Sebenarnya dah lama dah aku suarakn hasrat hati aku ni dekat kak azna. Aku nak suh dia buat demo memasak guna periuk pressure cooker aku tuu.. Yela, dah beli kemaen memahal, tetiba tersimpan je kat dalam kotak sebab tak reti nak pakai.. Ape kes daaaaahhh???


So, dijadikan cerita, hari jumaat jugak la jadinye. Macam2 yang kitorang masak. Idak le macam2 benoo.... tapi bole laaaa... Masak nasi goreng, mihun goreng, dan yang paling best siap masak rendang ayam lagi. Waaaaaahhhh.... hebak tak we olllssssss.... huahuahuaaaaa.. ok, meh tengok gamba cket.






Ini frozen food... sata ikan.. sedapppp giler... salu jumpa sata yg bungkus ngan daun pisang tu kn, tp yg ni ngan kulit popia...







Masakan yg dimasakkk... nasi goreng, sata ikan, dan rendang ayam.. mabelessssss



Yang ni mihun goreng.


Ok, dah siap masak pe lagik, makan daaaaaaaa...ll


Ni bukan suma staf kat opis ade, yg len ramai dah kuar.. yang laki plak gi semayang jumaat...



Jadik lapar balik plak bla tengok balik suma gambar2 makanan u. Muahahahaaaaaa.. matik laaa.. sabar tatyyy... brapa jam ja lg niiii..

Oh ye, video pn ade gak. Tapi nak aplod mcm x reti plak. Nanti2 la aku aplod eyk... kang korg tengok le kemaen becok nye aku becakap... hahahahaaa... ^.^

posted from Bloggeroid

Comments

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung