04/07/2012

Sudah 3Hari.

Sudah 3hari bekerja
tapi aku masih malas buat kerja
tidak seperti hari biasa
aku rajin seperti sediakala.

Minggu pertama hari ketiga
ramai orang tiada
semua ada urusan kerja
masing2 ada agenda.

Hari rabu hari ketiga
keja banyak belambak atas meja
rasa malas sebab posa
eyh, iya kah???

Fail2 atas meja
punch kad pun atas meja
semua atas meja
apa saja yang takda
macam2 ada.

Aku bosan, aku boring
hari2 ini macam bisa bikin otak ku jadik mereng
bawak keta pegang stereng
bukan pegang piring.

Eyh sudah lah
bila menaip bikin aku lelah
idea yang ada semua punah
kini hilang lalu musnah.

Ya sudah,
mari buat kerja
walau dalam keadaan terpaksa
kita redhakan saja.


 



2 comments:

  1. hee kte pn sme..
    tak sbr nk tgu esok
    pastu sabtu cuti hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. eyh, yeke?? same ke?? hihiii...kan,kan,kannnn...bosan giler kan..ntah nape...huhu..

      Delete

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...