1st Day Ramadhan...

Assalamualaikum... ^.^




Acaner ngan posa korang?? Ok takkk?? Heheee.. mesti best kn, buka posa ngan family, makan sedap2, kumpul ramai2..waaaahhhhh... meriah!!! Petang semalam pegi bazar ramadhan kpg baru ni, pegi ngan ita ngan kak abby. Beli macam2.. besela, hari pertama posa mmg akan terasa mo makan macam2 kan... tipula kalu korang cakap tak... hahahaa.. :-p





So, tu adalah hasil tangkapan kitorang kat bazar semalam. Heheee.. beli macam2.. makan sampai kenyang. Aku semalam tak posa pun, sebab baru lepas habis period so baru petang semalam tu mandi wajib. Tapi hari ni aku posa dahhhh... 2nd day ramadhan... hehehee...



Pagi tadi pun sahur makan nasi goreng seafood. Share ngan kak abby punya. Thanks akak!!! Cukup la untuk alas perut sehari ni. InsyaAllah...


Ok la, tak sabar nak tunggu waktu buka. Agak2, petang ni nak bukak posa makan ape pulak eyk??? Huhuuu... juz wait n seeeeee... heheee... {^,^}

posted from Bloggeroid

Comments

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung