02/05/2012

Blog Baru.

Assalamualaikum...
Ok, bukan aku yang buat blog baru, tapi kawan kat ofis aku. Aku cuma tolong buatkan apa yang patut aje. Kalu nak diikutkan, aku idak le jugak reti bebeno bab berblog ni, tapi kalu sikit2 tu bole laaa.. Lagi2 bab nak mencantikkan dan melawakan blog lagi la aku tak teror. Tengok blog aku ni pun bukan le lawa beno ye, tapi kecomelan tu tetap ada terserlah. Huahuahuahuaaaa... kahkahkahaaaa... belagak giler..orang giler pun tak belagak tauuuuu... kehkehkeh.. :-p (nyampah!!!)


Ekceli aku juz tolong kak Aida buatkan blog. Rasanya lama dah aku buatkan cuma dia je yang menyepikan blog dia tu. Pastu aku tolong lagi edit2 apa2 yang patut. Kasi seting mana2 yang patut. Nak suh aku design cecantek, lelawa, hebak2 tu memang aku tak mampu. Tapi aku buat semampu dan setahu aku jela. Nak puaskan hati orang tu mungkin tak bole, tapi aku tetap cuba jugak buat yang terbaek. Seterbaek yang bole lah. Heheheee... Sekali nengok tu, eyh, macam blog kak aida ni lagi hebak dari blog aku. Eyh,,,, tak bisa gini nih. Hahahahaaahhh...Takpela akak, saya ok jelaaa.... hihiii.. Well, sharing is caring. So aku mengsharekan la ilmu yang aku ada ni sikit. Korang2, nanti jangan lupa pi terjah blog kak aida tu eyk. Pi follow jugak le. Aku dah follow dah.. terjah pun suda jugak. Dah aku yang buatkan, mana taknye aku pi terjah sokmo. Hahahaahhh... :-P


Ok la, ni link blog Kak Aida.








2 comments:

  1. Salam kenal,

    ogyep pun x berapa pandai berblog ni... saya budak baru belajar .. ras abertuah kalau ada yang menolong..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenak jugak...
      Tima kaseh sbb sudi singgah & follow blog sy..InsyaAllah pasti ada yang sudi tolong..tp jgn mls nk brtnya pulak..heheh...

      Delete

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...