08/05/2012

Sini Ada Hantu.

Assalamualaikum...


Ok, kat sini kat mana, kat sini laa... sini, di sini.. ada hantu. Ha'ah, aku sendiri tengok dengan mata kat kepala aku ni. Macam tak pecaya pun iya jugak. Tapi nanti korang tengok sendiri eyk... Memula tu aku tak perasan pun.. pastu kan bila dah banyak kali sangat aku dok belek2 gambar aku tu kan, baru aku prasan tau. Terkezut saye. Tanjat taty tauuuuuuu... hahahahaaahhh.. Ok, ini bukan rekaan semata2, bukan jugak penipuan palsu atau fakta yang diautakan. Tapi ini adalah kebenaran yang pasti, yang hakiki, bukan realiti semata2. Tapi yang pasti, apa yang korang tengok ni nanti tade kena-mengena ngan sesapa pun ahli kuarga korang atau sapa saja sanak saudara kaum kerabat dan rakan taulan korang suma... hihiii...


Ok, kite teruskan dengan pemerhatian kita. Iye, kita semua. Korang tengok betul2. Kalu tak betul pun korang tengok jela ye.. Sebab dah terlanjur baca ni teruskan jela baca sampai abis. Kang nyesal tak suda tiada berpenghujung kalu korang tak abiskan pembacaan. Perhatikan gambar yang ada di bawah dengan penuh ketelitian. Jeng...jeng....jeng......




Gambar rajah 1. Masa ni nak kuar pi beli lunch. Sementara tunggu kawan2 kat ofis tu aku snap2 pikcha dulu. Kebetulan kat depan ni ada cermin besar pecah 4 kan, so apa lagiiikkk....

Gambar rajah 2. Masi lagi muka aku. Aku sorang2 je kaaannnn... besela, syok sendiri. Ok, saya paham. =.=

Gambar rajah 3. No caption. heheheheee..... :-P




















Seterusnya gambar rajah 4. Weyh, apesal aku macam suka sangat pulak guna perkataan gambar rajah ni kan. Besela, dah lama kut tak dengar perkataan tu.. hihiii.. Ok, gambar yang last ni la baru aku prasan samting. Aku tak tau korang prasan macam aku prasan tapi mesti korang prasan jugak la. Ok, tengok eyh... Jeng, jeng, jeng.............................................................................................................................................................................








nampak tak apa yang dah lama aku nampak tuh?????






Macam??? nampak dah??? terkezut tak?? tanjat kaaannnnn..... Kus semangat!!!!! Tu la pasal, aku pun baru prasan tu pasal baru nak cita kat korang... So, apa2 hal, jangan pandang belakang ye... pandang depan je sokmo...heheheee.....




No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......