09/05/2012

Aktiviti Kami.

Assalamualaikum...



Ok, aktiviti tak aktivi sangat la puuuunnn... Ni adalah kejadian beberapa hari yang dah lepas.. Ingat nak apdet pasal cita ni cepat2 tapi tula, paham2 la korang ye... brodben aku tak bayar lagi.. malas pulak nak gi bayar padahal kan opis maxis kat Maju Junction tu je laaa... Sbelah opis aku pulak tuh... huh.. Ok, jom korang cekidauuuuuudddd apa aktiviti yang aku maksudkan ni...







Apa ni??? ni adalah rempah ratus untuk membuas kek coklat moist yeee.....



yang ni pulak bekas kecik2 sebab nak isi dalam ni.



Dah masukkan isi kek jadik la macam ni..



Keadaan rumah pada malam tu sangat meriah... heheheee...





Setelah semua bekas diisi, begini la jadinyaaa..

Tadi bekas kekecik kan, tapi ni bekas besar punyaaaaaaa...!!!!






Ok, kalu rasa nak tempah kek coklat moist yang sedap giler ohsem ni, korang bole kontek akak serumah aku. Dia la yang punya keja buat suma ni. Aku cuma tolong sikit2  je pape yang patut.. Heheheee... Kek coklat ni memang sedap. Sesapa yang memang penggemar tegar kek coklat moist, bole kontek ngan kak Aini tauuu.... heheheee... 




Kalu rasa nak cuba buat pulak, korang carik kat tenet la resipi die. Aku tak reti sangat bab2 nak bagi resipi kat orang ni suma. Bukan sebab aku lokek ke, kedekut tahap taik idung masin nak mampus ke, atau apa saja yang berkaitan la tapi sebenarnya aku memang tak reti sangat. heheheee.. Lagipun ni suma kak aini yang buat. So, aku rasa dia lebih tahu. Heeeee... Ok, next entry aku cita pasal aktivi kami yang ke2 pulak Babaiiiiiiii..... ^_^




No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......