Seindah Sakura.

Assalamualaikum...



Malam ni jangan lupa tengok drama bersiri Akasia tajuk Seindah Sakura pada pukul 7malam. Drama ni menggantikan drama Cinta Buat Emelda yang dah abis minggu lepas. Drama Seindah Sakura ni adaptasi dari novel tajuk Seindah Sakura jugak. Memula tengok iklan drama ni aritu kan aku tak prasan pun cita tu adaptasi dari novel lagik. Kali ke brapa entah tengok iklan baru aku tau. Masa tu pun kak aini yang tegur kata cita ni dari novel jugak. Dia kata aku ada novel tu. Mula tu macam tak pecaya. Ingat2 lupa kan... Pastu aku masuk bilik aku geledah suma novel yang ada, pastu aku jumpa ni.....................................................................


Yeeeaaayyyyyy...!!!!! Aku dah ada novel dia... Karya Liza Zahira. Lama giler dah aku beli novel ni. Masa taun 2010 lagi. Dah 2tahun pun novel ni. Tak bapa nak ingat sangat pun lagi cita tu. Tapi ari sabtu lepas aku dah baca balik novel ni. Nak bagi ingat balik kan... Heheheheee.....

Seindah Sakura yu oolllsssssss.....

Nah, baca sinopsis.. nampak dak?? klik kat gambar lagi la ye klu nak lagik besar... 






So, dalam cita ni suda terang lagi bersuluh c Fasha Sandha yang akan jadik Shakira. Pegang watak2 len tu aku tak pasti sapa. Yang aku tengok ada Fahrin Ahmad, Eizlan Yusuf, Sherry Merlis ngan Ruminah Sidek kan. Aku rasa Ruminah Sidek tu konfem2 jadik Oyang Shakira. Apa2 pun, jangan lupa tengok malam ni. Pukul 7 tau. Ok bai... heheheeeee...



Comments

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung